در دیدار با اداره کل پست کرمان مطرح شد:

بررسی تعامل بیشتر بین اداره کل پست و بانک مسکن

در دیدار مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان با مدیر کل پست استان ، راه های افزایش تعامل و همکاری فی ما بین بررسی شد. .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار بر افزایش تعاملات و همکاری بین اداره کل پست و بانک مسکن در استان تاکید شد .

حسین حاجی پور مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان با اشاره به پرداخت تسهیلات به 98 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر وروستایی توسط بانک مسکن استان گفت: بعد از استان آذربایجان شرقی بانک مسکن استان با 41 هزار فقره تسهیلات در بخش روستایی بیشترین میزان پرداخت تسهیلات را داشته است .

وی گفت: با توجه به پرداخت حجم بالای تسهیلات در بخش های مختلف وصول تسهیلات پرداختی به منظور ورود به چرخه نیازمند همکاری همه دستگاه های مرتبط است .

حاجی پور افزود: همکاری اداره کل پست استان در وصول مطالبات در ارسال اخطارهای مربوط به پرونده های مطالباتی کارگشا خواهد بود .

اکبری مدیر کل پست استان نیز با ابراز خرسندی از دیدار صورت گرفته از آمادگی کامل پست در راستای گسترش همکاری با بانک مسکن استان خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت های اداره کل پست استان راه های تعامل با بانک مسکن را تشریح کرد.

در ادامه نشست مزایای محصولات جدید بانک به ویژه حساب صندوق پس انداز مسکن یکم ،صندوق جوانان و سپرده ممتاز تشریح شد که مورد استقبال مسئولان اداره کل پست استان قرار گرفت.

تشریح خدمات بانک مسکن در نشست اداری کارکنان اداره کل پست استان ، انعقاد تفاهم نامه به منظور گسترش تعاملات ، استفاده از قابلیت های اداره کل پست در برنامه های تبلیغاتی مدیریت از جمله تصمیمات این نشست بود .

.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000