رئیس سازمان نظام مهندسی کشور :

ایجاد اشتغال در گرو بهبود بخش مسکن است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۰۸/۰۳
فرج الله رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و نماینده مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر شعب استان فارس بانک مسکن گفت: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال بیشتر، در گرو بهبود بخشیدن بخش مسکن است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، وی با بیان اینکه درصد بالایی از آسیب های اجتماعی در اثر عدم اشتغال به وجود می آید افزود : رونق بخش مسکن می تواند به رفع این معضل کمک بسزایی داشته باشد.
رجبی با بیان اینکه دیدگاه های مختلفی در خصوص رفع مشکلات ساخت و ساز در کشور وجود دارد ، داشتن نگاهی کارشناسانه و علمی را بهترین راه برای ارائه راهکارهای مناسب در جهت رونق بخشیدن به حوزه مسکن و ساختمان عنوان نمود .
وی در این خصوص بانک مسکن را مشاوری متخصص در ارائه پیشنهادات ، نقاط ضعف و چالش های پیشرو بخش مسکن قلم داد نمود.
رئیس نظام مهندسی کشور افزود : برای ایجاد رابطه ای منطقی بین سازندگان ، فروشندگان و خریداران باید از مدیریتی مشارکتی متشکل از نهادها ، موسسات و بانک ها مرتبط با بخش مسکن استفاده نمود.
علی کمالی مدیر شعب استان بانک مسکن با بیان اینکه وظیفه اصلی بانک مسکن ارائه تسهیلات برای افزایش عرضه و تقاضای مسکن می باشد ، گفت : بانک مسکن سال گذشته بیشترین سهم در ارائه تسهیلات در کل کشور داشته است به طوری که 10 درصد از تسهیلات بدون سپرده را پرداخت نموده ایم.
وی در این باره توضیح داد : حدود 12 هزار واحد مسکونی به غیر از مسکن مهر در استان فارس در حال ساخت می باشد. در حوزه تقاضا بانک مسکن با ارائه تسهیلات 120 میلیون تومانی خرید مسکن با کم ترین نرخ سود تسهیلات بانکی سبب شده تا کنون 13 هزار نفر متقاضی خرید خانه در تمامی شعب این مدیریت سپرده گذاری نمایند.
کمالی از سهم 30 درصدی نقدینگی و 12 درصدی اشتغال در حوزه مسکن خبر داد و ابراز امیدواری کرد با حرکت پیشران بانک مسکن شاهد افزایش اشتغال و خانه دار شدن مردم باشیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000