بازدید مسوولان استانی خراسان رضوی از شهر جدید گلبهار

مسوولان دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی از پروژه ۲۸۰۶ واحدی مسکن مهر شهر جدید گلبهار بازدید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، همچنین طی نشستی که با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، مهندس کوهی نماینده تام الاختیار و مشاور استاندار خراسان رضوی در بخش مسکن مهر ، کسری کرمانشاهی رئیس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن، ‌اثنی عشری نماینده بانک مرکزی و اداره کل بانکی و بیمه وزارت امور اقتصاد و دارایی، خطیب زاده مدیر شعب استان و سایر مسوولان برگزار شد؛ روند ساخت این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه دکتر قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه از تعداد40هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید گلبهار، 26 هزار واحد قابل بهره برداری شده است اظهار داشت: هدف از این بازدید آگاهی از میزان پیشرفت پروژه های مسکن مهر در شهر جدید گلبهار است و همچنین تأمین منابع مالی پروژه های نا تمام که نیاز به تزریق منابع مالی برای تکمیل دارند.

در ادامه این جلسه ندا کسری کرمانشاهی- رئیس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن با اشاره به پیشرفت زیاد شهر جدید گلبهار نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در حال حاضر شاهد یک شهر جدید با امکانات بالا هستیم که زندگی در آن جریان دارد که امیدواریم با کمک و راهبری تمامی مسؤولان پروژه های باقیمانده در این شهر جدید تکمیل و شهر احیا شود.

سپس خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان خراسان رضوی اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات مسکن مهر بانک مسکن و ادارات راه و شهرسازی و سازمان های ذیربط زحمات زیادی را متحمل شده اند تا این پروژه به نتیجه برسد و ما انتظار داریم مدیر عاملان تعاونی ها نیز تعهداتی را که نسبت به مردم دارند انجام دهند تا واحدهای مسکن مهر تکمیل در اسرع وقت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

قابل ذکر است در حاشیه این سفر بازدیدی از پروژه 168 واحدی مهر 103 ، 200 واحدی مجتمع کارآفرینان و 317 واحدی دارابام پارت در شهر جدید گلبهار انجام پذیرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000