مدیر شعب بانک مسکن کرمان :

برگشت منابع قدرت تسهیلات دهی را افزایش می دهد

در دیدار مدیر شعب بانک مسکن کرمان با مدیر کل راه و شهر سازی جنوب ، راه های همکاری وتعامل بیشتر در راستای تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر منطقه جنوب استان بررسی شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست حسین حاجی پور مدیر شعب بانک مسکن کرمان ؛ با اشاره به پرداخت سه هزار و 071 میلیارد ریال تسهیلات در قالب مسکن روستایی و مسکن مهر در مناطق جنوبی استان به تعداد 21125 واحد مسکونی گفت : به منظور پرداخت تسهیلات مجددباید تسهیلات پرداختی به چرخه مالی بانک برگردد.

وی افزود: با برگشت منابع به چرخه مالی قدرت تسهیلات دهی بانک افزایش می یابد و متقاضیان بیشتری می تواند از تسهیلات استفاده کنند .

حاجی پور با بیان این مطلب که پروژه های مسکن مهر طبق تاکید وزیر راه و شهر سازی باید تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شود ؛ همکاری تنگاتنگ همه نهادها و سازمان های مرتبط در این زمینه را خواستار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بانک مسکن به منظور کمک به اقشار کم درآمد جامعه در راستای تامین سرپناه در سال های گذشته نیز هزار میلیارد ریال تسهیلات کپرزدایی د ر این مناطق پرداخت کرده است .

در ادامه این نشست ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب نیز با رضایت از خدمات بانک مسکن گفت بانک مسکن بانک تاثیر گذار در کشور است و خدمات زیادی را به اقشار مختلف جامعه ارائه می دهد .

وی با اشاره به ظرفیت بالای منطقه جنوب استان از همکاری این اداره کل با بانک در راستای جذب پیمانکاران طرف قرارداد و همچنین فعالان حوزه مسکن و ساختمان خبر داد .

تشکیل کار گروه مشترک بین بانک و اداره کل راه و شهرسازی به منظور تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر و ایجاد صندوق برای افزایش تعاملات فی مابین از تصمیمات در این نشست بود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000