فرماندار شهرستان سیرجان:

عملکرد بانک مسکن در تامین سرپناه برای مردم قابل تقدیر است

بانک مسکن بانکی تخصصی و توسعه ای است و در مسیر فعالیت اصلی خود تسهیلات زیادی را به احاد جامعه پرداخت کرده است .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در نشستی که با حضور مسوولان بانک مسکن استان ، فرماندار سیرجان و مدیر مسکن اداره کل را ه و شهرسازی استان برگزار شد؛ حسین حاجی پور مدیر شعب بانک مسکن استان با بیان این مطلب رسالت بانک مسکن را تامین سر پناه اقشار مختلف جامعه عنوان کرد.

وی افزود : پرداخت تسهیلات به 98 هزار واحد مسکونی در استان در قالب طرح های مسکن مهر و روستایی از جمله این اقدامات در راستای تامین مسکن برای مردم است .

مدیر شعب بانک مسکن استان درخصوص عملکرد این بانک در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان ادامه داد: تعداد 1921 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 202400 میلیون ریال طی ماه های مرداد و شهریور سال جاری به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به حساب صندوق پس انداز مسکن یکم بانک مسکن افزود: کمترین نرخ سود تسهیلات و بیشتر مدت زمان باز پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی از مزایای این حساب است .

حاجی پور حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز بانک مسکن را از دیگر حساب های بانک عنوان کرد که علاوه بر دریافت سود کوتاه مدت عادی به دارنده این حساب اوراق حق تقدم تسهیلات نیز تعلق می گیرد که افراد می توانند از این طریق نیز از تسهیلات بانک در خرید یا ساخت واحد مسکونی استفاده کنند .

در ادامه این نشست دکتر مکِی آبادی فرماندار ویژه سیرجان نیز با قدر دانی از عملکرد بانک مسکن هدف از نشست را رایزنی با بانک مسکن در راستای تامین مالی احداث 1500 واحد مسکونی در شهرستان سیرجان عنوان کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000