تقدیراز پذیرنده برتر پایانه فروشگاهی بانک مسکن استان مازندران در چهارمین جشنواره ناواکو

با هدف تشویق و ترغیب پذیرندگان به استفاده از پایانه های فروشگاهی بانک و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک ، ازعلی عباسی مشتری و پذیرنده فعال و برتر پایانه فروشگاهی تقدیر شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، حمید مهدیزاده رییس حوزه غرب استان مازندران اظهار نمود: تقدیر و تشویق پذیرندگان فعال پایانه های فروشگاهی با هدف برقراری تعامل و ارتباط مؤثر با مشتریان واستمرار همکاری و وفادارسازی آنان برای استفاده بیشتر ازپایانه های فروشگاهی صورت گرفته است .

مهدیزاده ادامه داد: در این جشنواره که به مدت دو ماه از ابتدای شهریور تا پایان مهر 96 برگزار می‌شود، پذیرندگان دستگاه‌های کارت خوان بانک مسکن به ازای هر پنج تراکنش خرید در هر روز یک امتیاز و همچنین به ازای هر تراکنش خرید با مبلغ حداقل 200 هزار تومان یک امتیاز دیگر را کسب می‌کنند.

مهدی زاده ادامه داد:قرعه‌کشی این جشنواره به صورت هفتگی برگزار شده و هر هفته به 5 نفر از پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌ خوان بانک مسکن، هدیه دو میلیون تومانی تعلق می‌گیرد. همچنین به 3 نفر از پذیرندگانی که طی یک ماه حداقل 100 امتیاز کسب کنند، هدیه پنج میلیون تومانی اهدا می‌شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000