پرداخت ۲۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۳۹۶/۰۸/۱۳
رئیس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی با اعلام پرداخت ۲۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به ۲۴ هزار و ۵۰۰ واحد در سال گذشته، گفت: شبکه بانکی همه تلاش خود را برای رشد اقتصادی کشور انجام می‌دهد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن به نقل از ایبنا؛ کوروش پرویزیان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌ها در قبال شبکه بانکی اظهار کرد : اگر برخی رسانه‌ها نسبت به شبکه بانکی مهربان نیستند حداقل مراعات اخلاق حرفه‌ای را بکنند.
پرویزیان تاکید کرد: شبکه بانکی همه تلاش خود را برای رشد اقتصادی کشور انجام می‌دهد و بانک‌های خصوصی و دولتی یکپارچه تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی سیاست های عمومی کشور را به ویژه سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال می‌کنند.
پرویزیان گفت : پارسال اعطای تسهیلات به 7500 بنگاه‌ کوچک و زود بازده با رقمی بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان بر عهده نظام بانکی گذاشته شد که شبکه بانکی این میزان را به 24 هزار و 500 واحد و 23 هزار میلیارد تومان عملکرد رساند.
وی افزود: همچنین در بحث مسئولیت‌های اجتماعی و موضوع قرض الحسنه که مورد تاکید مقامات عالی کشور است نیز طرح ضربتی تسهیلات ازدواج اجرا و 520 هزار فقره تسهیلات پرداخت شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000