تعامل بانک مسکن و سازمان تبلیغات اسلامی گلستان

محمد غفوریان مدیر شعب گلستان و تعدادی از مسئولان این مدیریت طی نشستی مشترک با حجه الاسلام ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان دیدار و در خصوص تعاملات و گسترش همکاری های دو جانبه گفتگو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، در ابتدای این نشست که در محل این سازمان با حضور حسین نوروزی پور معاون مالی و فناوری و تعدادی از روسای دوایر این مدیریت و نیز برخی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد ، محمد غفوریان مدیر شعب استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست مشترک و با قدردانی از تعامل و همکاری مطلوب سازمان تبلیغات با این مدیریت، عملکرد و فعالیت های این سازمان را بسیار حیاتی و حائز اهمیت خواند و گفت نظامی کارآمد و موفق است که ابزارهای تبلیغاتی موثر و کارآمدی داشته باشد. وی افزود؛ در عصر حاضر که استکبار جهانی تمامی توان خود را برای تهی کردن نسل های این انقلاب به ویژه نسل جدید از آرمانهای انقلاب و ارزش های دینی و اسلامی بکار گرفته اند ، بر همگان واجب است که با احساس وظیفه و تکلیف ، به تقویت پایه های تقوا وتعهد در کشور بپردازند.

مدیر شعب گلستان اضافه کرد؛ در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه ای بسیار عظیم دارد که با برنامه ریزی دقیق ، نیازهای نسل جوان و تمامی اقشار جامعه را شناسایی کرده و در راه دین باوری و خودباوری آنان تلاش نماید.

همچنین در ادامه این دیدار حجه الاسلام ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اظهار خشنودی از حضور مدیر شعب بانک مسکن و هیئت همراه، توضیحاتی را در خصوص تاریخچه تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کرد و در ادامه طرفین پیرامون خدمات و تسهیلات بانکی و مراودات مالی فی ما بین گفتگو و انتظارات و درخواست های خود را مطرح کردند.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد تا در نشست فصلی روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی استان، موضوع وفای به عهد و پرداخت به موقع اقساط تسهیلات دریافتی گیرندگان تسهیلات از بانک مطرح و روحانیون در زمان تبلیغ امور این موضوع را به مردم متذکر و یادآوری نمایند.

لازم به ذکر است، سازمان تبلیغات اسلامی دارای حساب دولتی نزد بانک مسکن بوده و واریز حقوق کارکنان و پرسنل این سازمان در بانک مسکن صورت می گیرد و همچنین یک عدد دستگاه خودپرداز بانک نیز در محل این سازمان مستقر می باشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000