آیین کلنگ زنی احداث دومین مدرسه شهدای بانک مسکن در استان سیستان و بلوچستان

آیین کلنگ زنی احداث دومین مدرسه شهدای بانک مسکن در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، طی این مراسم مدیر شعب بانک مسکن استان سیستان و بلوچستان از مدرسه کنونی روستای حسین آباد بازدید و با دانش آموزان این مدرسه دیدار کرد .وی عنوان کرد: یکی از آرمان های بانک مسکن توسعه و آبادانی کشور است که بی شک این هدف بدون برنامه ریزی جهت توسعه آموزش و دانش محقق نخواهد شد. بانک مسکن طی سال های اخیر برای پیشرفت دانش در کشور گام های ارزنده ای را برداشته است که یکی از این گام ها ساخت مدرسه در مناطق کمتر توسعه یافته کشور با هدف ایجاد امکان شکوفایی استعداد های این مرز و بوم در تمامی مناطق کشور می باشد. از این رو بانک مسکن با اختصاص اعتبار برای ساخت دومین مدرسه در استان سیستان و بلوچستان گامی دیگر در راه آبادانی برداشته است ،که امید است این گام ها تا رسیدن به توسعه و پیشرفت استان با همراهی مسئولین استانی و کشور ادامه داشته باشد.
در ادامه اربابی ، معاون تجهیز و نوسازی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیزبا اشاره به همراهی و تعامل بانک مسکن در ساخت مدرسه شهدای بانک مسکن شهرستان میرجاوه از زحمات و همراهی های مجموعه همکاران بانک مسکن تشکر و قدردانی و عنوان کرد : بانک مسکن ضمن ساخت مدرسه در مناطق مختلف، پشتیبان دانش آموزان آن مدرسه نیز خواهد بود و این همت مضاعف جای سپاس گذاری دارد. امیدوارم دست اندرکاران ساخت مدرسه با برنامه ریزی لازم بتوانند مراحل ساخت مدرسه را تا اول مهرماه سال بعد به اتمام برسانند و در سال آینده شاهد افتتاح و بهره برداری مدرسه شهدای بانک مسکن روستای حسین آباد باشیم.
لازم به ذکر است این مدرسه دارای سه کلاس و در زمینی به مساحت 572 متر مربع و با زیربنای 197 متر مربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 783 میلیون ریال در روستای حسین آباد از توابع شهرستان هامون احداث خواهد شد.

این مراسم با حضور محمدرضا بوستان افروز مدیرشعب استان، اربابی معاون تجهیز و نوسازی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، شهرکی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان هامون و تعدادی از مسئولین و معتمدین و همچنین خانواده شهداء روستای حسین آباد برگزار شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000