با حضور مسولان استانی صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی نخستین مدرسه بانک مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد

آیین کلنگ‌زنی مدرسه ابتدایی سه کلاسه ی بانک مسکن در یکی از روستاهای محروم تابعه یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ در این آیین که مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل سازمان نوسازی و مدارس، مدیرکل سازمان آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی یاسوج و جمعی از اهالی روستای حسین آباد دشتروم حضور داشتند، کلنگ افتتاح مدرسه ابتدایی سه کلاسه این منطقه محروم بر زمین زده شد.

بنا بر این گزارش، مهدی آل وردی -مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: بانک مسکن به همت و نیک‌اندیشی مدیران ارشد خود، توجه جدی به مسوولیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است که در همین راستا بنا به اهمیت تعلیم و تربیت، بیشتر توجه خود را به دو حوزه مدرسه سازی از بعد تعلیم و مساجد و حسینه از بعد تربیت معطوف کرده است و مهمتر از آن مناطق محروم را از بعد مکانی و جغرافیایی برای این اقدامات خیرانه انتخاب کرده و طبیعتاً خواهد کرد.

آل وردی افزود: البته در بحث آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هم بانک مسکن مشارکت فعالانه ای از خود به نمایش گذاشت به طوری که با تعریف یک شماره حساب اختصاصی به همین نام همه ساله کمک های همکاران خود را از سراسر کشور جمع آوری می کند و همین طور اطلاع رسانی لازم را به مشتریان خود دارد تا کسانی که تمایل دارند در این امر خیّر مشارکت کنند.

مدیر شعب بانک مسکن تصریح کرد: خرسندیم از این که این اقدام بانک مسکن تا کنون ده‌ها زندانی جرائم غیر عمد را به آغوش خانواده خود بازگرداند و چه لذتی بالاتر از این رهایی و این که لبخند بر لبان فرزند کسی که سهواً به جرمی مرتکب شده و به زندان افتاده دیده شود؟

آل وردی با اشاره به مشارکت‌های پیشین بانک مسکن در کار نیک مدرسه سازی بیان داشت: در بحث مدرسه سازی تا کنون مدارس متعددی در استان های مختلف کشور با مشارکت بانک مسکن احداث شده است که همان‌گونه که بیان شد در مناطق محروم این اتفاق میمون افتاده است و امروز شاهد هستیم که گستره این مشارکت به استان کهگیلویه و بویراحمد نیز رسیده است و طبق پیشنهاد مسوولین محترم سازمان نوسازی و مدارس، این روستا یعنی حسین آباد دشتروم مستحق داشتن مدرسه تشخیص داده شد که مورد موافقت بانک نیز قرار گرفت.

همچنین در این آیین محمدکاظم نظری، فرماندار شهرستان بویراحمد، جهان محرابی، مدیرکل سازمان نوسازی و مدارس کهگیلویه و بویراحمد و هادی زارع پور، مدیرکل سازمان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سخنان خود از مشارکت بانک مسکن در احداث مدرسه در منطقه محروم دشتروم قدردانی کردند و ابراز امیدواری کردند این همکاری و همراهی در تعلیم و تربیت نسل نوجوان و جوان ادامه یابد.

گفتنی است بانک مسکن نخستین مدرسه خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت در احداث مدرسه ابتدایی سه کلاسه در حسین آباد دشتروم با مبلغ 3 میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال کلنگ‌زنی کرده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000