نشست مشترک مدیر شعب گلستان و مدیرکل سازمان بهزیستی

مدیر شعب بانک مسکن گلستان طی نشستی مشترک با دکتر غفاری مدیرکل سازمان بهزیستی این استان، پیرامون تعاملات و همکاری های دو جانبه گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این دیدار محمد غفوریان مدیر شعب استان طی سخنانی با ابراز خرسندی از دیدار با مدیران سازمان ها و ادارات استان گفت؛ مجموعه بزرگ سازمان بهزیستی در راستای ارائه خدمات شایسته و ارزنده به مردم ، فعالیت ها و تلاش های بسیار خوبی دارد و امیدواریم که این دیدار آغازی برای تعاملات و گسترش همکاری های فی ما بین باشد.

غفوریان در ادامه خدمات و محصولات بانک مسکن از جمله حساب صندوق مسکن یکم را تشریح و آمادگی بانک مسکن استان را برای ارائه خدمات به سازمان بهزیستی و پرسنل آن اعلام کرد.

مدیر شعب همچنین خاطرنشان کرد ؛ با توجه به اینکه در سایر استان های کشور تعاملات و همکاری های بسیار مطلوبی فی ما بین بانک مسکن و سازمان بهزیستی وجود دارد، ابزار امیدواری کرد تا در استان گلستان نیز شاهد شروع تعامل و گسترش همکاری های دو جانبه باشیم.

در ادامه این نشست مشترک، دکتر غفاری مدیر کل سازمان بهزیستی گلستان ضمن اظهار خشنودی از حضور مدیر شعب بانک مسکن استان در محل این اداره کل عنوان کرد؛ بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی خوش نام و با سابقه درخشان در میان بانک هاست و تمایل داریم با مجموعه این بانک در زمینه دریافت خدمات و تسهیلات بانکی مراوده مالی داشته باشیم و در صورت ارائه طرح های ویژه در زمینه خدمات بانکی اطلاع رسانی لازم به این سازمان صورت پذیرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000