آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های شرکت سرمایه گذاری زاینده رود

شرکت سرمایه گذاری زاینده رود به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری مسکن آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های شاخص خود را اعلام کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن در مهرماه امسال گزارش آخرین وضعیت پروژه‌های در حال ساخت خود را به روز رسانی کرد.

بر این اساس پروژه مسکونی فرشته یکی از پروژه‌های شاخص این شرکت است که در استان یزد در زمینی به مساحت 4 هزار و ۴۰ متر مربع در صفائیه با موقعیت مناسب خریداری شده است؛ زیربنای کل این پروژه ۱۵ هزار و ۴۶۲ مترمربع و زیربنای مفید آن نیز ۱۳۶۴ مترمربع است.

پروژه مسکونی فرشته یزد در 6 طبقه با دو طبقه پارکینگ و همچنین ۴۸ واحد مسکونی با معماری نوین توسط شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن طراحی شده است و در حال حاضر این پروژه در مرحله اجرای سفت کاری و تاسیسات قرار دارد.

پروژه مسکونی بهار آزادی از دیگر پروژه‌های شرکت سرمایه گذاری زاینده رود نیز در قالب مشارکت با شخص حقیقی در زمینی به مساحت 1080 مترمربع واقع در منطقه چهارباغ بالا اصفهان تعریف شده است. درصد سهم شرکت در این پروژه 60 درصد است؛ این پروژه با مساحت زیربنای کل 5 هزار و 343 مترمربع و زیربنای مفید 3 هزار و 200 مترمربع در 5 طبقه روی همکف و 2 طبقه پارکینگ طراحی شده است.

علاوه بر این، پروژه تجاری - اداری نشاط در استان اصفهان از پروژه‌های در حال ساخت توسط شرکت سرمایه گذاری زاینده‌رود است که در قالب مشارکت با شهرداری منطقه 3 اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد. زیربنای کل این پروژه 3 هزار و 755 متر مربع است که 480 مترمربع آن با کاربری تجاری و هزار و 106 مترمربع نیز با کاربری اداری طراحی شده است.

همچنین مجتمع تجاری اداری وحید به عنوان دیگر پروژه شاخص شرکت سرمایه گذاری زاینده رود تلقی می‌شود که در خیابان وحید اصفهان واقع شده و از موقعیت مناسب و دسترسی‌های بی نظیر نیز برخوردار است.

با توجه به تعریض صورت گرفته و دسترسی‌های مناسب به واسطه مجاورت با بزرگراه سبب شده تا کاربری‌های تجاری و اداری واقع در این خیابان از بازار بسیار مناسبی برخوردار باشند که مجتمع وحید نیز از این موضوع مستثنی نیست.

این مجموعه در زمینی به مساحت 544 مترمربع با زیربنای کل 3 هزار و 991 مترمربع و زیربنای مفید 1791 مترمربع در 9 طبقه شامل 3 طبقه زیر زمین به عنوان پارکینگ، طبقه همکف (شامل 2 واحد تجاری و 2 واحد اداری) و 5 طبقه روی همکف شامل 17 واحد اداری در حال احداث است. در حال حاضر عملیات سفت کاری و تاسیسات زیربنایی آن در حال انجام است و پیش بینی می شود تا پایان اردیبهشت ماه 97 تکمیل شود.

پروژه خواجه نظام الملک نیز با کاربری تجاری – اداری توسط شرکت سرمایه گذاری زاینده رود در حال ساخت است که در زمینی به مساحت 392 مترمربع در قالب مشارکت با شهرداری واقع در خیابان خواجه نظام الملک اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد. زیربنای کل پروژه هزار و 996 مترمربع و زیربنای مفید آن نیز هزار و 73 مترمربع در 3 طبقه روی همکف و یک زیرزمین در 12 واحد اداری و 2 واحد تجاری طراحی شده است. در حال حاضر پروژه در مرحله اسکلت بتنی قرار دارد.

پروژه چهار باغ بالا و باران شهرکرد نیز از دیگر پروژه‌های شاخص در حال ساخت شرکت سرمایه گذاری زاینده‌رود است.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود با ماهیت شعبه و مرکزیت شهر اصفهان با هدف تحت پوشش قرار دادن استان‌های اصفهان، چهار محال بختیاری و یزد در نیمه اول سال 1369 تاسیس شد و از سال 1385 به صورت شرکت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد.

تا کنون در این شرکت عملیات اجرایی 50 پروژه مسکونی شامل حدود 6200 واحد مسکونی با زیر بنای کل بیش از 800 هزار متر مربع و 12 پروژه تجاری و اداری با زیر بنای کل حدود 34 هزار متر مربع آغاز شده است که از این میزان 56 پروژه با زیر بنای کل حدود 795 هزار متر مربع به اتمام رسیده است.

احداث پروژه ‌های تجاری خمینی شهر، تجاری محتشم کاشان، تجاری سرو اصفهان، اداری رودکی، مدرسه سرو، باشگاه بانک مسکن چادگان، اداری - تجاری پردیس و سرپرستی بانک مسکن شهرکرد از جمله سوابق این شرکت به شمار می‌رود. علاوه بر این موارد، اجرای پروژه 399 واحدی مسکن مهر شاهین شهر اصفهان نیز در کارنامه شرکت به چشم می‌خورد.

شرکت سرمایه گذاری زاینده رود اصفهان با تبدیل به سهامی عام، در سال 1393 با نماد «ثرود» در بازار فرابورس پذیرفته و عرضه شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000