شرکت کارآفرینی بانک مسکن برگزار می کند:

معرفی فرصت های کارآفرینی با موضوع بازآفرینی شهری پایدار

شرکت کارآفرینی بانک مسکن نخستین نشست هم اندیشی و معرفی فرصت های کارآفرینی برای استارت آپ ها با موضوع بازآفرینی شهری پایدار را برگزار می کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، در این نشست که با سخنرانی مهندس مهرناز عطاران، متخصص شهرسازی برگزار می شود، به موضوعات اصلی پیرامون بازآفرینی شهری پایدار پرداخته خواهد شد.
کاهش فقر شهری با رویکرد توانمند سازی ساکنان محدوده های هدف و پیشگیری از باز تولید فقر، ارتقای تاب آوری شهری، تجهیز و مقاوم سازی شهرها در مواجهه با سوانح و نیز ارتقای هویت و منزلت مکانی و حفاظت از ارزش ها از محورهای اصلی این هم اندیشی است.
در این نشست همچنین به معرفی فرصت های کارآفرینی با محوریت تحقق حکمروایی شهری در راستای احیا و ارتقای انسجام اجتماعی ساکنان محله ها و محدوده های هدف پرداخته می شود.
موضوع بازآفرینی شهری پایدار یکی از دغدغه های اصلی وزارت راه و شهرسازی در دولت های یازدهم و دوازدهم بوده که در این راستا، ستادی نیز با همین عنوان ذیل این وزارتخانه تشکیل شده است.
توجه به بافت های فرسوده و قدیمی و رفع ناپایداری آن ها، به موضوع جدی و محوری این وزارتخانه تبدیل شده، به گونه ای که این مجموعه را به تکاپوی ساماندهی و بازآفرینی بافت های مذکور سوق داده است. این دغدغه مندی جدی دولتمردان، بستر مناسبی را برای صاحبان ایده و اندیشه فراهم کرده است تا در حوزه بازآفرینی شهری ایفای نقش کنند.
در سال های اخیر مرمت و بهسازی شهری به صورت فعالیتی یکپارچه و همه جانبه نگر درآمده که جنبه های اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و کالبدی و ایجاد شرایط مناسب جهت دستیابی به توسعه پایدار باید در آن لحاظ شود و به همین خاطر فضای کارسازی ایده های نوین در این حوزه بیش از هر زمان دیگری میسر است. شرکت کارآفرینی بانک مسکن نیز از ایده های نوین منتخب در حوزه فعالیت های وزارت راه و شهرسازی از جمله صنعت ساختمان و توسعه مسکن تا تبدیل به یک محصول تجاری حمایت خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، حضور در این هم اندیشی که روز سه شنبه مورخ ۲۳ آبان ۹۶ بین ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار می شود، برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.
این نشست که با همکاری مشترک میان گروه مالی بانک مسکن و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران طراحی شده است، در محل ساختمان شرکت کارآفرینی بانک مسکن واقع در خیابان ۳۰ متری جی، نبش خیابان زمانی برگزار می شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000