از ۳۰ آبان تا سوم آذرماه امسال؛

برگزاری هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در اهواز

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۰۸/۲۷
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در اهواز خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، رحیم جلیلی اظهار کرد: بعد از برگزاری بسیار مناسب و باشکوه نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در اهواز که با استقبال ۲۷۰ واحد و بسیاری از شرکت ها و شخصیت های ملی و بین المللی همراه بود، اینک خود را آماده برگزاری هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان می کنیم.

وی افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان ۳۰ آبان ماه فعالیت خود را آغاز می کند و تا روز سوم آذرماه ادامه می یابد و بازدید آن برای عموم آزاد است. این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آماده بازدید علاقمندان است.

جلیلی عنوان کرد: در این نمایشگاه ۱۳۰شرکت از استان‌های خوزستان، تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، فارس، یزد، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی و گلستان حضور دارند که نشان دهنده استقبال خوب از این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت بین المللی نمایشگاه های خوزستان با اشاره به اینکه ضرورت‌های اقلیمی، جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی سبب شده تا حوزه‌ صنعت ساختمان اهمیتی دو چندان داشته باشد، بیان کرد: توسعه و رشد شهرنشینی نیز تنوع و گوناگونی ساخت ‌و ‌سازها را در پی داشته که روز به روز رشد و گسترش می‌یابد.

جلیلی با بیان اینکه اهمیت و تاکید نمایشگاه صنعت ساختمان بر تولید داخلی است، اظهار کرد: استفاده از مصالح، ابزار و طرح‌هایی که بیشترین باروری اقتصادی را در پی داشته و هماهنگ و متناسب با فرهنگ، دین و اقلیم کشور باشد مهم ترین دغدغه‌ مشارکت کنندگان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان افزود: این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در بین مشارکت کنندگان می‌شود و تولید کنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا ضمن حفظ سنت‌ها و فرهنگ بومی، پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000