امضای تفاهم نامه همکاری بانک مسکن و اداره کل پست استان اصفهان

در راستای ارائه خدمات نیابتی و بهبود فرایند خدمت رسانی مدیریت شعب بانک مسکن استان اصفهان با پست این استان تفاهم نامه امضا کردند .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در نشستی که به میزبانی بانک مسکن برگزار شد فریبرز نعیمی مدیر بانک مسکن استان اصفهان با اشاره به خدمات متنوع بانک مسکن ، از پست به عنوان حلقه واسط بانک و مشتریان با هدف حفظ شان و منزلت مشتریان و تکریم شهروندان یاد کرد و گفت : امیدواریم با اجرای این تفاهم نامه و گسترش همکاری های فی ما بین بتوانیم بیش از پیش به مردم شریف استان اصفهان خدمت کنیم.

رجالی مدیرکل پست استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های شبکه پستی اظهار داشت : ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان ماموریت اصلی پست است.

وی در ادامه بهره گیری از فناوری های نوین را از دیگر نقاط قوت شرکت ملی پست دانست و اظهار امیدواری کرد : بانک مسکن بتوانند با انعقاد تفاهم نامه از توانمندی های شبکه پستی در جهت خدمت رسانی سریع و بهینه به مشتریان بهره مند شود. گفتنی است در پایان این نشست ،تمبریادبود تصویر فریبرز نعیمی مدیر بانک مسکن استان اصفهان که توسط اداره کل پست استان اصفهان منتشر شده بود به وی اهدا شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000