نماینده مجلس شورای اسلامی شهرهای سنندج، دیواندره و کامیاران :

عملکرد بانک مسکن در استان کردستان قابل تقدیر است

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان به منظور تعامل و هم اندیشی و ارائه عملکرد بانک مسکن با دکتر فرشادان نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در ابتدای این نشست سلیمی مدیر شعب استان با ارائه توضیحات و گزارش کاملی از عملکرد و پیگیریهای بانک مسکن درخصوص ارائه خدمات و تسهیلات پرداخت شده در سطح استان گفت : این مدیریت با 24 شعبه و همکاران توانمند با استعانت از خداوند و همچنین برنامه ریزی های مدون و مستمر توانسته است رتبه اول پرداخت تسهیلات را در شبکه بانکی استان و بالا ترین نرخ بهره وری را کسب کرده و کمترین شکایت مردمی را داشته باشد.

سلیمی در ادامه به مقایسه ظرفیت های بانک مسکن در استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت : در سال 93 مبلغ 11 هزار پول تازه وارد استان شده که در مقیاس با سال جاری این مقدار پول به سه هزار میلیارد کاهش یافته است، علی ایحال با توجه به رسوب کم پول تازه تأثیرات منفی بر روند فعالیت بانک ها داشته است، لذا در این راستا با توجه به تعداد کم پروانه های صادره از سوی شهرداری ها به عنوان اصلی ترین بخش تحریک کننده مسکن، چرخ بانک مسکن را نیز کُند کرده است .

وی در ادامه بالاترین مبلغ پرداخت تسهیلات در استان را توسط بانک مسکن، افتخاری دیگر برای کارکنان بانک دانست و توزیع سهمیه برابری پول در استان توسط بانک مسکن نسبت به سایر بانک ها را از پتانسیل های بانک برشمرد .

در ادامه این نشست، دکتر فرشادان نماینده مردم شهرستانه های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت و خرسندی از عملکرد بانک مسکن در استان کردستان، اظهار داشت : وصول مطالبات معوق توسط بانک جزو اولویت های مهم و اساسی بانک بوده و نقش اصلی در تجهیز منابع در سیستم بانکی را ایفا می کند، بنابراین حمایت مسئولان دستگاه های اجرائی استان را می طلبد .

وی در ادامه به بررسی آمار و عملکرد بانک مسکن استان در سه ساله اخیر پرداخت و خاطرنشان کرد : مسئولان بانک ها باید با کاهش بروکراسی های زائد در حل مشکلات مردم تلاش کنند.

دکتر فرشادان همچنین به شاخص های بیکاری، چرخش مالی، بودجه بندی استان و ... اشاره و ابراز امیدواری کرد که مسئولان استان با برنامه ریزی مناسب در حوزه های تخصصی خود بتوانند موجبات کاهش مشکلات استان را تا حد امکان فراهم کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000