دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با مدیر شعب

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با حضور در دفتر مدیر شعب بانک مسکن استان، با وی دیدار و در خصوص افزایش تعاملات گفت و گو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، در این دیدار محمد پورقربانی ، آرمان والای دو مجموعه را خدمت رسانی به روز و به موقع به آحاد جامعه عنوان کرد و همکاری دو جانبه بانک مسکن و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را گامی موثر جهت ارائه خدمات مطلوب دانست .

مدیر شعب بانک مسکن خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به ضرورت توسعه از بخش مسکن به عنوان محرک خروج از رکود یاد کرد و افزود : بخش مسکن ظرفیت بالایی در فعال کردن بخش‌های مختلف اقتصادی دارد و رونق ساخت‌ و ساز می‌تواند به سامان بخشیدن اقتصاد ملی کمک کرده تا صنایع مختلف از رکود خارج شوند . وی با اشاره به اینکه علاوه بر تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق پس‌ انداز مسکن یکم و اوراق تسهیلات ، پرداخت تسهیلات در بافت‌های فرسوده و نیز تسهیلات ساخت مسکن نیز نقش مهمی در تحرک بازار مسکن دارد ، گفت : بررسی عملکرد بانک مسکن در چند سال قبل حاکی از این است که سیاست پرداخت تسهیلات خرد به سازندگان مسکن به خوبی دنبال شده و بانک به عنوان یک بانک پیشرو با کاهش نرخ متعدد در صندوق پس انداز مسکن یکم و تسهیل نمودن شرایط تسهیلاتی تلاش کرده خدماتی مطلوبی ارائه و به رونق بخشی مسکن کمک کند.

جعفر شهامت " مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی" نیز در این جلسه ضمن اظهار خوشنودی از شکل گیری این تعامل ، خدمات بانک مسکن را ستودنی و خانه دار نمودن مردم را امری خداپسندانه دانسته و افزود : تعامل و گفتگوی انجام شده فتح الباب تعاملات و تفاهمات آتی خواهد بود .در این جلسه ضمن تشریح صندوق پس انداز مسکن یکم و سپرده ممتاز ، مقرر شد در خصوص معرفی خدمات به همکاران اداره کل راهداری و شرکت های تابعه وی اقدام لازم صورت پذیرد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000