پروژه های شاخص گروه سرمایه گذاری مسکن در شمال

بام چالوس و درنا دو پروژه شاخص شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال با کاربری مسکونی هستند که پروژه بام چالوس با پیشرفت فزیکی ۴۴ درصد و پروژه درنا نیز با پیشرفت ۹۱ درصد در مرحله ساخت قرار دارند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن، پروژه درنا بیستمین پروژه اجرایی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال در استان‌های مازندران، گلستان و تهران همچنین ششمین پروژه اجرایی شرکت در شهربابلسر به شمار می‌رود.

این مجموعه ۱۸۱ واحدی در زمینی به مساحت تقریبی 11 هزار مترمربع و در 6 بلوک 5 طبقه بر روی پیلوت در حال احداث است که طراحی و استقرار بلوک‌ها به گونه‌ای جانمایی شده که بیشترین بهره وری از فضا حاصل شده باشد.

تراکم ساختمانی کم و مشاعات نسبتا" زیاد این مجموعه امکان ایجاد فضای سبز گسترده و دسترسی‌های فراخ را فراهم کرده که می‌توان از مزایای بارز این مجموعه در مقایسه با سایر مجموعه‎‌ها نام برد. این پروژه در خیابان نخست وزیر یکی از مناطق لوکس و نوساز بابلسر با امکان دسترسی آسان به دریا و مرکز شهر اجرا شده که به مزیت‌های پروژه می‌افزاید.

اسکلت ساختمان با رعایت آیین نامه ۲۸۰۰ و به صورت بتنی ساخته شده و از شبکه آب شهری به همراه منابع ذخیره آب و ایستگاه تامین فشار جهت تامین آب مصرفی و آتش نشانی استفاده شده است.

در سیستم تامین برق مجموعه، یک الی چهار دستگاه پست برق به قدرت ۴.۶ مگاوات برق استفاده شده که با تمهیدات در نظر گرفته شده بتوان از قطع برق های ممتد و تحمیلی به شبکه جلو گیری کرد.

استفاده از اسپلیت یونیت‌های کانالی مجهز به کویل آبگرم جهت تامین سرمایش و گرمایش واحدها و نصب لمینیت با طرح چوب به عنوان کف پوش ساختمان از ویژگی‌های پروژه است.

موقعیت ساحلی و دسترسی آسان به مرکز شهر بابلسر، دید شمال و جنوب برای تمامی واحدها، ارتباط مناسب و منطقی بین فضاهای داخلی واحدها، رعایت فاصله مناسب بین بلوکها جهت پرهیز از سایه اندازی بر روی یکدیگر و حفظ محرمیت، برخورداری از تراس شمالی برای تمامی واحدها، رعایت خصوصی سازی فضا در هر واحد، تنوع در متراژ، رعایت اصول استاندارد های ایمنی و سازه مقاوم در برابر زلزله و حریق، تسهیلات مالی خرید، سرمایه گذاری مطلوب و ارزش افزوده مناسب با حداقل ریسک و ارائه سند تک برگ و مجزا برای هریک از واحدها از امکانات قابل توجه مجموعه مسکونی درنا به شمار می‌روند.

بام چالوس از دیگر پروژه‌های شاخص در حال ساخت توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال کشور است که در حال حاضر 44 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ این پروژه در 19 طبقه 108 واحدی ساخته می‌شود.

مجتمع مسکونی بام چالوس با بهره گیری از تجربیات شرکت سرمایه گذاری مسکن طراحی، اجراء و در دست واگذاری است. این مجتمع در بلندترین نقطه منتهی الیه محدوده قانونی شهر در ضلع شمال کمربندی چالوس – نوشهر قراردارد و علاوه بر این دسترسی به مرکز شهر نیز با فاصله کمی به راحتی میسر است.‌مساحت زمین این مجموعه حدود 5 هکتار وسعت دارد و وضعیت توپوگرافی زمین به گونهای است که بین نقاط شمال و جنوب آن اختلاف تراز حدود 30 متر بوده و امکان استقرار برج‌ها را در کنار و مقابل یکدیگر بدون ایجاد سایه و ممانعت دید فراهم کرده است.

لازم به ذکر است شهر چالوس با فاصله ۱۸۰ کیلومتر از تهران نزدیکترین شهر ساحلی استان مازندران به تهران محسوب می‌شود. دسترسی به این مجموعه از طریق محور کرج – چالوس ، فرودگاه نوشهر و در آینده از طریق آزاد راه تهران – شمال میسر می‌شود.

استقرار واحدها به صورت شمالی جنوبی و دارای کوران هوا و دید جنگل و دریا، تخصیص لابی اختصاصی برای هر دو واحد درهر طبقه شامل دو دستگاه آسانسور، تخصیص دو دستگاه آسانسور پانوراما اختصاصی در هر راه پله، تخصیص یک لابی مرکزی نیمه باز و دو لابی سرپوشیده در بلوکهای 1 و 2 و تخصیص یک لابی سرپوشیده برای بلوک 3، تخصیص انباری و حداقل یک پارکینگ سرپوشیده برای هر واحد مسکونی و پارکینگ میهمان در محوطه، تعبیه تراس‌های اختصاصی برای آشپزخانه اکثر واحدها، سیستم برق گیر با قابلیت پوشش حفاظتی در مواقع بروز صاعقه، سیستم در باز کن تصویری باقابلیت انترکام و مانیتورهای رنگی و با قابلیت دریافت تصویر از تلویزیون در هر واحد و آسانسور نفر بر و باربر یک دستگاه برای هر راه پله از جمله ویژگی‌های شاخص پروژه محسوب می‌شوند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000