با حضور روسای ادارات کل روابط عمومی و بازاریابی در کنار تیم بازاریابی مدیریت شعب منطقه غرب تهران:

با مشتری سابق بانک مسکن تجدید پیمان شد

طی برگزاری نشست بازاریابی با حضور روسای ادارات کل روابط عمومی و بازاریابی، معاون اداری و پشتیبانی منطقه غرب تهران و مسوولین شعبه سعادت آباد، با شرکت بازرگانی فجر اعتبار از مشتریان سابق این شعبه تجدید پیمان شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، بر اساس این گزارش، مهدی احمدی-رییس اداره کل روابط عمومی- با تاکید بر لزوم برقراری رابطه برد-برد با مشتریان علی الخصوص مشتریان خوب و قدیمی بانک مسکن، ضمن اعلام آمادگی به منظور پاسخگویی به نیازهای شرکت در بخش ارزی و ریالی، شرایط حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز و مزایای آن را تشریح نمود.

علی کشاورز-رییس اداره کل بازاریابی- نیز خدمت به مشتریان ارزشمند را مایه افتخار بانک دانست و ابراز امیدواری کرد، با اعتماد به بانک مسکن و تمرکز بخشی از فعالیت های شرکت در آن، با استناد به سابقه بسیار خوب شرکت در گذشته، زمینه برای ارائه خدمات ویژه در قالب بسته های بانکداری شرکتی میسر و تعاملات فیمابین احیا و تقویت گردد.

علیرضا جوادی-معاون اداری و پشتیبانی منطقه غرب تهران-تغییر رویکرد بانک در بخش ارزی به دنبال تغییر شرایط اقتصادی در مقطعی از زمان را عامل از دست دادن بخشی از مشتریان خوب بانک در این بخش دانست و اظهار داشت در حال حاضر با توجه به تغییر شرایط و عزم جدی بانک مسکن در بخش ارزی، زمینه برای ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان فراهم گردیده است.

وی از حساب ممتاز به عنوان خدمتی منحصر به فرد در شبکه بانکی یاد کرد و تمرکز بخشی از دارایی های شرکت در این حساب را در راستای تنوع بخشی به پرتفوی سپرده های بانکی در فضای ناامن اقتصادی بسیار مناسب دانست.

مسوولین شرکت فجر اعتبار نیز با اشاره به تعاملات پیشین با بانک مسکن و ابراز رضایت از خدمات حرفه ای و حسن نظر مسوولین شعبه سعادت آباد در تسهیل امور ارزی شرکت، ضمن ابراز خرسندی از برقراری تعاملات مجدد با بانک مسکن، نحوه فعالیت های شرکت را تشریح و خواسته های خود در بخش ارزی و ریالی را مطرح کردند.

شایان ذکر است شعبه سعادت آباد، یکی از سه شعبه منتخب در استان تهران می باشد که طرح بانکداری شرکتی با هدف ارائه بسته های خدمات ویژه به مشتریان ویژه در آن به صورت پایلوت در حال اجرا می باشد و مقرر شد شرکت بازرگانی فجر اعتبار نیز به عنوان یکی از مشمولین استفاده از بسته های بانکداری شرکتی معرفی شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000