دیدار مدیر شعب استان سمنان با مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان

به منظور ارائه انواع حساب های پس انداز بانک مسکن برای تامین آینده مسکن دانش آموزان و مربیان، مدیر شعب استان سمنان با مدیر کل آموزش و پرورش دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این نشست محسن بابایی مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش و فرهنگیان، تلاش آنان را در تربیت فرزندان ستودنی خواند و بیان داشت دانش آموزان امروز، جوانان و آینده سازان این مرز و بوم می باشند که بانک مسکن با ارائه خدمات و محصولات ویژه از جمله حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و صندوق پس انداز مسکن جوانان در جهت تامین آینده فرزندان فعالیت می کند.

مدیر شعب استان سمنان با ارائه مطالبی در خصوص اهمیت بخش مسکن به مزایای تعامل بیشتر آموزش و پرورش با بانک مسکن که به عنوان تنها بانک تخصصی و دولتی در بخش مسکن فعالیت دارد، پرداخته و تصریح کرد: بخش مسکن به عنوان یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی کشور محسوب شده که رونق این بخش به بهبود شرایط اقتصادی و آینده شغلی فرزندان کمک میکند تا در امنیت کامل اقتصادی و اجتماعی به رشد و شکوفایی دست یابند.

همچنین سید باقر زرگر معاون مدیریت شعب استان سمنان، سایر خدمات و محصولات بانک به ویژه مزایای حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز خاص را معرفی و اظهار داشت: این سپرده با بالاترین نرخ سود کوتاه مدت روزشمار در شبکه بانکی علاوه بر سود علی الحساب ماهانه با تخصیص اوراق می تواند به عنوان یک امتیاز مدیریتی در اختیار مدیر استان برای تشویق کارکنان مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه، دکتر جهان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن تشکر از خدمات ارزنده بانک مسکن، خرسندی خود را از حضور محسن بابایی در محل کار خود ابراز کرد و بیان داشت آموزش و پرورش استان سمنان با داشتن 1000 مدرسه و 10000 معلم شاغل و 8000 معلم بازنشسته در سطح کشور دربخش دانش آموختگان نمونه دومین رتبه را به خود اختصاص داده است.

وی گردش ماهانه حقوق کارمندان خود را 30 میلیارد تومان بیان و اظهار داشت: طبق دستور العمل ها و محدودیت ها حقوق کارکنان تنها در یک بانک پرداخت می شود اما در صورت همکاری بانک مسکن با آن اداره در بخش های مختلف از جمله حمایت و پشتیبانی بانک در برنامه های تجلیل از دانش آموزان برتر، سایر حساب های در اختیار مدیر استان به بانک مسکن انتقال می یابد.

دکتر جهان افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و تعامل بیشتر و استفاده از خدمات و محصولات بانک مسکن مانند صدور کارت هدیه و ... اعلام می کند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000