۲۳ الی ۲۵ آذر ماه برگزار می‌شود:

برگزاری هفتمین کنفرانس بین‌ المللی توسعه پایدار و عمران شهری

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۰۹/۲۱
هفتمین کنفرانس بین‌ المللی توسعه پایدار و عمران شهری با محوریت نقش بازآفرینی شهری در توسعه پایدار ۲۳ تا ۲۵ آذر ماه برگزار می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن به نقل از وزارت راه و شهرسازی ، هفتمین کنفرانس بین‌ المللی توسعه پایدار و عمران شهری ۲۳ الی ۲۵ آذر ماه با محوریت بررسی نقش بازآفرینی شهری در توسعه پایدار در محل کارخانه ریسباف برگزار می‌شود.

برگزاری سمینار آموزشی پدافند غیر عامل، رونمایی از بازآفرینی میراث صنعتی اصفهان (کارخانه ریسباف) ، نشست تخصصی ایرانشهر و کارگاه بازآفرینی شهری نیز از دیگر برنامه‌های این کتفرانس خواهد بود.

گفتنی است در این کنفرانس، وزیر راه و شهرسازی ، استاندار و شهردار اصفهان، مدیرکل راه و شهرسازی به عنوان رییس سیاست گذاری کنفرانس و تعداد دیگری سخنران داخلی و خارجی ایراد سخن خواهند داشت.

در مجموع ۹ کارگاه تخصصی توسط اساتید داخلی و خارجی ارائه می‌شود که در آن مهمانان خارجی از کشورهای آلمان، هند، چین، آمریکا، بوسنی و هرزگوین ، سنگال و ... مشارکت ویژه ای خواهند داشت که به منظور تاکید برمباحث بازآفرینی، دو کارگاه تخصصی با عناوین ایران شهر و ارائه تجربیات بازآفرینی در کنفرانس توسط وزارت راه و شهرسازی ارائه خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000