کمک کارکنان بانک مسکن استان آذربایجان شرقی

کارکنان و مشتریان  بانک مسکن استان آذربایجان شرقی به یاری زلزله زدگان غرب کشور شتافتند.
پایگاه خبری بانک مسکن

کمک های همکاران و مشتریان بانک مسکن مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی طی دو مرحله، به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال و بین هموطنان آسیب دیده از زلزله در شهرستان سرپل ذهاب توزیع گردید.

از فردای روزی که حادثه دلخراش زمین لرزه در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه روی داد همکاران و مشتریان بانک مسکن در استان آذربایجان شرقی با واریز وجوه های نقدی خود به حساب مدیریت شعب استان، به منظور کمک رسانی به مردم داغدیده سرپل ذهاب، نمونه هایی از حس انسان دوستی و عشق به هم نوع را، در بالاترین حد خود به نمایش گذاشتند.
در این راستا با اطلاعاتی که از ستاد بحران استان کرمانشاه و فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب بدست آمد اقلام مورد نیاز که عبارت بودند از وسایل گرمایشی و مواد غذایی اعم از بخاری برقی، فن هیتر، بخاری نفتی، والور، نایلون ضخیم و برنج، تحت نظارت مسئولین مدیریت شعب استان ، خریداری و به طور مستقیم به شهرستان سرپل ذهاب ارسال شد.
به منظور توزیع بهینه و مناسب ، بر اساس اعلام ستاد بحران فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب این اقلام مستقیما به روستاهای قراویز، چناره مجید، چناره علی مدد و حومه شهر سرپل ذهاب حمل شده و بر اساس لیست دریافتی از فرمانداری بین ساکنین این مناطق توزیع گردید.
گفتنی است بدون استثناء اهالی محترم سرپل ذهاب از صمیم قلب مراتب سپاس و قدردانی خود را از کمک کنندگان و احساس همدردی کنندگان اعلام نمودند و به اتفاق ضمن تاکید بر وحدت بر ایرانی بودن خویش بالیدند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000