برگزاری نشست کارآفرینی با موضوع مدیریت جامع حمل و نقل کانتینری در مرکز کارآفرینی بانک مسکن

دومین نشست از سری نشست های هم اندیشی و معرفی فرصت های کارآفرینی برای استارت آپ ها توسط شرکت کارآفرینی بانک مسکن برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این نشست مهندس زند در قالب یک ارائه به معرفی فرصت های کارآفرینی حوزه حمل و نقل کانتینری پرداخت. مواردی چون کسب و کارهای لجستیکی، وضعیت و مشکلات لجستیک کشور، شرکت های مطرح چند ملیتی، برون سپاری خدمات لجستیکی و روند توسعه شرکت های موجود در کشور به عنوان مهم ترین محورها و موضوعات کارآفرینی در این حوزه، معرفی شدند.

بنابراین گزارش در ادامه، مهندس مختاری ، استارتاپ های حمل و نقل کانتینری را به عنوان الگوهای موفق، به صورت نمونه و با دسته بندی های متنوع مورد معرفی قرار داد.

تجارت الکترونیک، مدیریت انبار و انبارداری، حمل و نقل کانتینری و فرآیندهای تحویل و برنامه ریزی منابع از جمله موضوعات فعالیتی کسب و کار هستند که استارتاپ های این حوزه در آن مشغول فعالیت و ارائه خدمت هستند.

در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ در خصوص فرصت های کارآفرینی در حمل و نقل کانتینری با حضور مهندس بختیاری، دکتر ماهیار، مهندس زند و مهندس اسد بیگی برگزار شد و به سؤالات علاقه مندان و فعالان شروع یا ادامه کارآفرینی در این حوزه پاسخ داده شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000