از سوی شرکت سرمایه گذاری مسکن اعلام شد؛

جزئیات پروژه‌های در حال واگذاری

گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان یکی از انبوه سازان قدیمی و بزرگ کشور از هلدینگ های زیر مجموعه بانک مسکن جزئیات پروژه‌های قابل اجرا و در مرحله واگذاری را اعلام کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، گروه سرمایه گذاری مسکن جدیدترین پروژه‌های در حال ساخت و واگذاری خود را معرفی کرد که این پروژه‌‌ها در شهرهای تهران، اصفهان، یزد، اراک، قم، شهرکرد، چالوس، بابلسر، رشت، کیش، شیراز، کرمان، سیرجان، مشهد، زاهدان، تبریز، اردبیل ، زنجان و همدان قرار دارند.

در تهران مجتمع مسکونی – تجاری پردیس المپیک، مجتمع ویلایی سروستان پردیس، مجتمع تجاری یاقوت پردیس و مجتمع مسکونی نیلوفر پردیس از پروژه‌های در حال اجرا و قابل واگذاری گروه سرمایه گذاری مسکن هستند. مجتمع پردیس المپیک در دو بلوکه 27 طبقه‌ای با پیشرفت فیزیکی 61 درصد در حال ساخت است.

عملیات اجرایی پروژه مجتمع ویلایی سروستان پردیس نیز با پیشرفت 90.3 درصدی ادامه دارد که طبق پیش بینی انجام شده تا پایان سال واگذار می شود.

مجتمع تجاری یاقوت در شهر جدید پردیس نیز از دیگر پروژه‌‌های در آستانه واگذاری شرکت سرمایه گذاری مسکن است که با پیشرفت 100 درصدی فیزیکی آماده تحویل به متقاضیان است. همچنین پروژه مسکونی نیلوفر(فاز یک) در شهر جدید پردیس 47 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زمان تحویل آن تیرماه 97 پیش بینی شده است.

در شهر اصفهان، دو پروژه مجتمع مسکونی بهار آزادی و مجتمع اداری خواجه نظام نیز توسط گروه سرمایه گذاری مسکن در حال ساخت است؛ در حال حاضر مجتمع 8 طبقه‌ای بهار آزادی پیشرفت فیزیکی 49 درصدی دارد و زمان تحویل واحدهای این پروژه تیرماه 97 پیش بینی شده است. مجتمع تجاری اداری خواجه نظام در اصفهان نیز تکمیل شده و در مرحله واگذاری به مشتریان قرار دارد؛ این پروژه دارای 12 واحد اداری و 2 واحد تجاری است.

مجتمع 82 واحدی مسکونی مهتاب، از پروژه‌های گروه سرمایه گذاری مسکن، در شهر قم قرار دارد که این پروژه با پیشرفت 100 درصدی در مرحله واگذاری به مشتریان است.

همچنین در شهر اراک مجتمع مسکونی سپیده، مجتمع تجاری خاتم، مجتمع مسکونی مدائن و مجتمع مسکونی - تجاری فرمانیه در زمره پروژه‌های گروه سرمایه گذاری مسکن قرار دارند. مجتمع سپیده در 9 بلوک 10 طبقه‌ای بنا شده است که با 100 درصد پیشرفت فیزیکی آماده واگذاری به متقاضیان است. پروژه ی 123 واحدی خاتم با کاربری تجاری نیز با پشرفت فیزیکی 100 درصدی به متقاضیان واگذار می شود. همچنین در این شهر پروژه 17 واحدی مسکونی مدائن تکمیل شده و پروژه ی 32 واحدی تجاری مسکونی فرمانیه نیز با پیشرفت فیزیکی 89 درصدی عملیات اجرایی خود را طی می‌کند.

در شهر یزد از استان‌های مرکزی کشور نیز مجتمع مسکونی فرشته توسط گروه سرمایه گذاری مسکن احداث شده است. این پروژه که از جمله پروژه‌های شاخص این گروه به شمار می‌رود از پروژه‌های مسکونی مبتنی بر هوشمندسازی ساخته شده که تا کنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است به زودی تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.

گروه سرمایه گذاری مسکن در شهرکرد نیز مجتمع مسکونی باران را در حال اجرا و ساخت دارد که دارای 140 واحد مسکونی و 4 واحد تجاری است. عملیات اجرایی این پروژه با پیشرفت فیزیکی 85 درصد ادامه دارد و قرار است تا پایان سال تکمیل شود.

اما در شمال کشور مجتمع مسکونی درنا در بابلسر با پیشرفت فیزیکی 91 درصد و پروژه مسکونی گلفام در رشت با پیشرفت فیزیکی 54 درصدی در حال ساخت هستند؛ در عین حال پروژه ی 116 واحدی تجاری دیلمان در رشت، بلوک سه مجتمع مسکونی 66 واحدی بام چالوس و ساختمان 73 واحدی پزشکان آتیه رشت تکمیل شده و آماده واگذاری به فروش به مشتریان است.

با این حال این گروه سرمایه گذاری در استان‌های جنوبی کشور در شهرهای کیش، شیراز، کرمان و سیرجان نسبت به ساخت پروژه‌های مسکونی اقدام کرده است؛ در کیش برج‌های مسکونی ستاره کیش با پیشرفت 33 درصد، در شیراز پروژه مسکونی نیلوفر با پیشرفت فیزیکی 41 درصد، در سیرجان پروژه مسکونی نصر با پیشرفت فیزیکی 100 درصد و در کرمان نیز دو پروژه مسکونی ویلا و شمس آماده تحویل به متقاضیان هستند.

بر اساس این گزارش، در شرق و شمال شرق کشور در شهرهای مشهد و زاهدان پروژه‌هایی توسط گروه سرمایه گذاری مسکن در حال ساخت است به این ترتیب که در مشهد مجتمع مسکونی رواق در حال حاضر 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تحویل این پروژه طی دو ماه آینده پیش بینی شده و مجتمع مسکونی امید نیز با 100 درصد پیشرفت فیزیکی آماده تحویل به متقاضیان است. در شهر زاهدان نیز مجتمع 292 واحدی مسکونی یاس تکمیل شده است که به متقاضیان واگذار می شود.

در استان‌های غربی کشور پروژه مسکونی نرگس با 47 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که شهریور 97 به بهره برداری می رسد. در اردبیل نیز مجتمع خدماتی- تجاری مهدیه و مجتمع پزشکان اردبیل آماده تحویل به متقاضیان است و عملیات اجرایی مجتمع مسکونی مروارید با پیشرفت 85 درصدی ادامه دارد.

در زنجان مجتمع مسکونی گلشهر توسط گروه سرمایه گذاری مسکن در 64 واحد ساخته شده است که متقاضیان می توانند نسبت به خرید واحدهای این پروژه اقدام کنند. مجتمع 72 واحدی مسکونی منزه در کرمانشاه نیز با پیشرفت 47 درصدی در حال ساخت است که تا پایان سال آینده تکمیل می شود. همچنین در شهر همدان پروژه تجاری میلاد در 53 واحد تکمیل شده است.

لازم به ذکر است متقاضیان برای کسب اطلاعات در خصوص جزئیات هر یک از پروژه‌های در حال واگذاری گروه سرمایه گذاری مسکن می‌توانند به ربات پیام رسان این شرکت به نشانی @Maskancobot مراجعه کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000