ازسوی همکاران سراسر کشور صورت گرفت؛

بیش از ۳ میلیارد ریال کمک کارکنان بانک مسکن به زلزله زدگان غرب کشور

کارکنان بانک مسکن در سراسر کشور علاوه بر کمک های غیرنقدی، بیش از ۳ میلیاردریال به زلزله زدگان غرب کشور کمک کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، مدیر شعب استان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : با اعلام شماره حساب از سوی اداره کل روابط عمومی و شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت کرمانشاه مجموعا مبلغ 3 میلیارد و 247 میلیون ریال از سوی همکاران نوع دوست بانک مسکن برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور جمع آوری شد.

حسن ریحانی پور با تقدیر و تشکر از مساعدت ها و ایثار کم نظیر مردم سراسر کشور به ویژه همکاران بانک مسکن گفت : کارکنان بانک مسکن کشور با ارسال هدایای نقدی و غیر نقدی به کمک زلرله زدگان غرب کشور شتافتند که بخشی از این کمک ها به نمایندگی از همکاران کشور از سوی پرسنل بانک مسکن استان کرمانشاه، بین مردم شهرستان های سرپل ذهاب و ازگله تقسیم شد.

ریحانی پور تصریح کرد : در برخی از موارد کمک های همکاران از سایر استان ها به صورت مستقیم از سوی کارکنان همان استان در بین زلزله زده های غرب کشور توزیع شد تا ضمن مشاهده نزدیک آسیب های وارده شده ، از مردم خونگرم این مناطق نیز دلجویی شود.

مدیر شعب استان کرمانشاه گفت : در سفر مدیر عامل ، اعضای هیأت مدیره و سایر مدیران ارشد بانک به استان کرمانشاه ضمن بازدید مناطق زلزله زده ، تصمیمات خوبی برای کمک به مردم آسیب دیده گرفته شد و ما نیز در استان کرمانشاه به عنوان خدمتگزاران مردم تمام تلاش خود را برای تسریع در روند خدمت رسانی و پرداخت به موقع تسهیلات انجام خواهیم داد.

وی افزود : این مدیریت در همان روزهای ابتدایی وقوع زلزله با اعزام چند تیم از مرکز استان بصورت تمام وقت و راه اندازی باجه ، موضوع تشکیل پرونده و معرفی تسهیلات گیرندگان بانک به بیمه را دنبال کرد و خوشبختانه توانستیم با همت و تلاش مضاعف کارکنان بیش از 8500 فقره پرونده به بیمه آرمان ارسال کنیم.

حسن ریحانی پور اظهار داشت : در چندین جلسه متعدد ، هماهنگی های لازم با مسئولان ارشد بیمه طرف قرارداد ، مسئولان استانداری ، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انجام شده است و تمام تلاش همکاران این است تا موضوعات بیمه ، امهال و پرداخت تسهیلات در اسرع وقت انجام شود.

مدیر شعب استان کرمانشاه در ادامه ضمن قدردانی از مساعدت های کمیته ویژه بانک مسکن در رسیدگی به زلزله زدگان اظهار داشت : پرداخت تسهیلات به اقشار مختلف مردم مناطق سرپل ذهاب ، قصرشیرین،کرند غرب ، گیلان غرب و سایر شهرهای زلزله در گذشته طی چند سال انجام شده که این روند چند ساله با وقوع زلزله اخیر بایستی در کمتر از شش ماه به میزان 15 هزار فقره انجام شود که نشان از حجم زیاد کار است و یقین داریم با نگاه ویژه این کمیته به استان کرمانشاه و تلاش مضاعف همکاران استان به بهترین وجه ممکن انجام خواهد شد.

ریحانی پور بیان داشت : پس از وقوع زلزله در راستای تسریع در پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان روزانه بین 100تا150 پرونده تسهیلاتی در ستادهای معین شهرستان سرپل ذهاب تشکیل می شود که این روند با بسیج همه نیروها از سایر شعب و ستاد معین شعبه سرپل ذهاب مستقر در محل مدیریت با ثبت موقت و دائم پرونده های تسهیلاتی ، تسریع شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000