توافق با بانک‌ ها برای اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی آسیب‌ دیده در زلزله کرمانشاه

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۳۹۶/۱۰/۰۳
معاون وزیر صنعت از شناسایی واحدهای صنعتی که در حادثه اخیر زلزله کرمانشاه آسیب دیده اند خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از ایلنا، صادق نجفی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به بازدید وزیر صنعت از این مناطق زلزله‌زده خاطر نشان کرد: در سفرهایی که رییس‌ جمهور و معاون‌ اول رییس‌ جمهور و هیات دولت به کرمانشاه داشتند مصوبات خوبی تصویب شد که پیگیر اجرای آنها هستیم .

وی با بیان اینکه شهرک‌ صنعتی سرپل ذهاب در حادثه اخیر آسیب‌ دیده و صنعتگران مستقر در این شهرک‌ها نیازمند حمایت مالی هستند، از روسای بانک‌ها خواست تسهیلاتی با نرخ سود مناسب در اختیار طرح‌ها و واحدهای صنعتی که خسارت دیده‌اند، قرار دهند.

نجفی خاطر نشان کرد: وضعیت واحدها مورد بررسی خواهد گرفت و اولویت پرداخت تسهیلات با واحد‌هایی است که بازار فروش دارند و قبل از این حادثه نیز فعال بوده‌اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تعداد طرح‌ها و واحدهای صنعتی که در حادثه اخیر آسیب دیده‌اند را به روسای بانک‌ها اعلام می کنیم تا متناسب با خسارت و نوع بازار و فعالیتی که دارند تسهیلاتی برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته شود.

نجفی همچنین به هدف‌گذاری افزایش ظرفیت و فعال‌ سازی ۲۰هزار واحد صنعتی با اشتغال ۱۶۰ هزار نفر، ۳۵۰۰ طرح بالای ۶۰ درصد و ۱۰۰۰ طرح ایجادی اشاره و خاطر نشان کرد: با همکاری بانک‌ها امیدواریم بتوانیم مطابق برنامه‌ریزی انجام شده حرکت کنیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000