از عملکرد و همکاری های پایگاه مقاومت بسیج بانک مسکن تقدیر شد

پایگاه بسیج بانک مسکن یکی از بهترین پایگاه های بسیج ادارات کل استان اصفهان است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سرهنگ اصلانی فرمانده سازمان بسیج ادارات استان اصفهان و سرگرد شجاعی فرمانده حوزه شهید باهنر در جمع بسیجیان بانک مسکن استان اصفهان، ضمن تشریح عملکرد سازمان بسیج ادارات ، از عملکرد و همکاری های پایگاه مقاومت بسیج بانک مسکن تقدیر کردند.

در این جلسه، فریبرز نعیمی مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان طی سخنانی اظهار داشت : بسیج اسم بزرگی است و ما افتخار می کنیم که بسیجی هستیم و باید در رفتار،کردار و برخوردهایمان هم بسیجی وار عمل کنیم.

وی افزود: جایگاه مدیریت اصفهان با ارزش است و در اکثر فعالیت های گروه جمعی از قبیل اجتماعی،علمی، فرهنگی،ورزشی و ... نسبت به دیگر استان ها فعالتر و پویاتر است واین نشان دهنده ی صمیمت و همدلی بین همکاران و ارتباط بسیار خوب بانک با سازمان بسیج ادارات است.

نعیمی اظهار داشت: ما تنها بانکی هستیم که بیشترین خدمات را به اقشار متوسط و کم درآمد مردم ارائه می دهیم و از این رو همه کارکنان باید روحیه و خصیصه ی بسیجی را در خود پرورش دهند و به گونه ای فعالیت نمایند که فعالیتهایشان از نظر نظم، انسجام و هدفمندی سرلوحه و الگوی دیگر همکاران قرار گیرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000