در دیدار مدیران بانک مسکن و اداره ثبت احوال آذربایجان غربی مطرح شد؛

صندوق پس انداز مسکن یکم بهترین راه خانه دار شدن است

به مناسبت بزرگداشت هفته ثبت و احوال زنده طلب مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان غربی با حضور در اداره کل ثبت احوال استان با مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی دیدار و گفتگو گرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار زنده طلب آمادگی بانک مسکن استان را برای همکاری و ارتقاء تعاملات با واحدهای ثبت احوال را اعلام کرد وگفت: با توجه به اینکه دغدغه و اولویت اصلی امروز جوانان تامین مسکن و سرپناه می باشد بانک مسکن با ارائه خدمات متنوع و طراحی انواع حساب ها از جمله حساب صندوق پس انداز مسکن جوانان با اندوخته های بسیار پایین به صورت ماهانه و در بلند مدت نقش اساسی در رفع این دغدغه ایجاد کرده است و انتظار می رود اداره ثبت احوال با اطلاع رسانی این طرح عظیم به اولیای نوزادان تازه متولد شده در اجر معنوی این طرح سهیم شوند.

وی همچنین در این دیدار به تشریح سایر حساب های تعهدی از جمله صندوق پس انداز مسکن یکم پرداخت و این حساب را با توجه به نرخ پایین و اقساط بلند مدت بهترین راه جهت خانه دار شدن کارمندان دولت خواند .

در ادامه حیرت انگیز مدیر کل ثبت احوال استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به همکاری تاریخی ثبت احوال و بانک مسکن در شناسایی و احراز هویت مراجعان افزود: با توجه به مکانیزه شدن ثبت احوال پیشرفت های بسیار خوبی در زمینه مبادلات الکترونیکی اطلاعات اتفاق افتاده است.

وی در خاتمه برای اطلاع رسانی خدمات بانک به مشتریان و متقاضیان شناسنامه از طریق توزیع بروشور در باجه های صدور شناسنامه اعلام آمادگی کرد و استفاده کارکنان ثبت احوال استان از تسهیلات بانک مسکن را خواستار شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000