با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید انجام شد؛

بازدید و شرکت در جلسه پایش شهرهای جدید شیرین‌ شهر و رامین در استان خوزستان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۱۰/۱۶
در تدوین طرح‌ های توسعه شهری و حتی در بازنگری‌ها وجه مالی و اقتصادی نیز در نظر گرفته شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه جمعی از اعضای هیات‌ مدیره شرکت عمران شهرهای‌ جدید به منظور شرکت در جلسات پایش دوره‌ای شهرهای جدید شیرین‌ شهر و رامین به استان خوزستان سفر کرد و ضمن شرکت در جلسه از آن دو شهر جدید بازدید کرد.

طاهرخانی در جلسه پایش دوره ای شیرین شهر، گفت: ضرورت دارد تا سایت های مسکن مهر دارای متقاضی در شیرین شهر به صورت متمرکز آماده سازی و محوطه‌ سازی شود و از انجام اقدامات عمرانی پراکنده در سطح شهر پرهیز شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان شهرهای جدید و به دلیل کمبود منابع داخلی شرکت عمران شهرهای جدید در خدمات رو بنایی مثل تصفیه خانه فاضلاب، حداقل ۵۰ درصد از منابع استانی و طرح های تملک استانی استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین ضمن تقدیر از ایجاد چشم انداز مناسبی از آینده شهر جدید شیرین شهر اظهار امیدواری کرد: انشالله ظرف ۳ تا ۴ سال آینده با این رویکرد شیرین شهر جدید متحول خواهد شد.

وی گفت: شرکت شیرین‌ شهر می‌بایست در پروژه‌های مسکن مهر به صورت هدفمند عمل کند و تمامی پروژه‌های آماده سازی و محوطه‌‌ سازی شرکت شیرین در شرکت مادر بررسی و برنامه ریزی شود تا از پراکنده کاری و انجام هزینه‌های غیرضروری جلوگیری شود.

در ادامه سفر طاهرخانی به استان خوزستان، از شهر جدید رامین نیز بازدید کرد و در جلسه پایش شهر جدید رامین به ارایه نکاتی پرداخت.

طاهرخانی گفت: ضرورت دارد تا برای ایجاد فضای سبز و درختکاری در سایت های مسکن مهر در شهر جدید رامین اقدامات مناسبی انجام گیرد.

وی ادامه داد: ایجاد فضای سبز در سایت‌های باغ ویلایی شیرین‌ شهر الگوی مناسبی برای رامین به منظور جذب سرمایه گذاران است. همچنین در تدوین طرح های توسعه شهری و حتی در بازنگری ها وجه مالی و اقتصادی نیز در نظر گرفته شود.

گفتنی است، نخستین جلسه رسمی شورای پژوهشی شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر ضرورت تصویب و پایش طرح های پژوهشی در شهرهای جدید، به منظور بررسی ظرفیت های قانونی پژوهش ها در برنامه ششم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در هفته گذشته، جلسات پایش دوره ای شهرهای جدید گلبهار و بینالود در استان خراسان رضوی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضای هیات عامل و مسئولان استانی برگزار شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000