به همت بانک مسکن برگزار می‌شود

سمینار تحلیل بازار مسکن در سال ۹۷

بانک مسکن با همکاری مرکز آموزش مجموعه رسانه‌ای دنیای اقتصاد «سمینار تحلیل بازار مسکن در سال ۹۷» برگزار می‌کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این سمینار کارشناسان ارشد و صاحبنظران به نام بخش مسکن در خصوص چالش‌ها، موقعیت فعلی، چشم‌ انداز پیش‌ رو و مهمترین مسائل مرتبط با بازار مسکن در سال 97 سخنرانی خواهند کرد.
پاسخ به مهمترین سوالات موجود در بخش مسکن از جمله اینکه آیا شوک قیمتی در بازار مسکن در راه است؟ تاثیر نوسانات احتمالی نرخ سود سپرده‌های بانکی بر بازار مسکن، تحولات و اثر تسهیلات بانکی خرید مسکن بر رونق بازار، مالیات‌های بخش مسکن، تاثیر نوسانات بازارهای اقتصادی موازی همچون بازار طلا، ارز، بورس و ... بر بازار مسکن بخشی از محورهای تعیین شده برای سمینار پیش‌ رو در خصوص تحولات بازار مسکن در سال 97 است.
کارشناسان و صاحبنظران برجسته حوزه مسکن همچنین به تشریح بهترین استراتژی‌های بازار مسکن در شرایط فعلی و در یک سال پیش‌ رو خواهند پرداخت و بهترین گزینه‌های پیشنهادی برای خرید، ساخت، مشارکت و سایر فعالیت‌های حوزه مسکن وساختمان را برای متقاضیان خرید، سازندگان و سرمایه‌گذاران ساختمانی تشریح خواهند کرد.
برای پاسخ به سوالات فوق و همچنین ارزیابی کم و کیف بازار مسکن، سمینار آموزشی «تحلیل بازار مسکن سال 97» در روز چهارشنبه 4 بهمن با حضور آقایان دکتر حسین عبده تبریزی مشاور وزیر راه، دکتر محمدهاشم بت شکن رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک مسکن، دکتر بهروز ملکی تحلیلگر بازار مسکن، دکتر حجت الله میرزایی معاون شهردار تهران به همت بانک مسکن و با همکاری مرکز آموزش مجتمع رسانه‌ای دنیای اقتصاد، برگزار خواهد شد.
تشریح برنامه‌های دولت، شهرداری و بانک مسکن در بخش مسکن، تحلیل حجم و وضعیت فعلی خانه‌های خالی و بهترین راهکارهای کمک به تزریق این واحدها به بازار تقاضا برای حل مشکلات متقاضیان و عرضه کنندگان مسکن و تشریح وضعیت پیش‌ روی املاک تجاری از دیگر مباحثی است که در این سمینار مطرح و تشریح خواهد شد.
لازم به ذکر است این سمینار در محل ساختمان مرکزی بانک مسکن واقع در میدان ونک، خیابان خدامی، نبش خیابان عطار راس ساعت 14 لغایت 19 برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در این دوره می توانند جهت ثبت نام با شماره های تلفن 87762411 و 87762416 تماس بگیرند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000