مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:

نیاز به تعامل سازنده در عرصه ساخت و ساز داریم

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۱۰/۱۹
برای حرکت صحیح در صنعت مسکن و دستیابی به نیازها و رضایتمندی خدمت گیرندگان، به همکاری و تعامل بیشتر کاری و سیاست‌گذاری در عرصه ساخت و ساز استان نیاز داریم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در دیدار با اعضای هیأت‌ مدیره سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان بیان کرد: سازمان نظام‌ مهندسی، سازمانی بزرگ است و اگر عملکردی موفق نداشته باشد موجب بروز نارضایتی در جامعه هدف می‌شود.

این مقام اجرایی استان افزود: سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان یک نهاد عمومی غیردولتی است و در اجرای قانون نظام‌ مهندسی از سوی مرجع دولتی ذی ربط، تشکیل و تابع بخشنامه‌ها و آیین‌ نامه‌های ابلاغی و تحت نظارت مراجع دولتی از جمله راه و شهرسازی است.

محبوبی در بخشی دیگر از سخنان خود، گفت: تمامی قوانین و بخشنامه‌ها در این حوزه برای پیش‌گیری و اصلاح فرایند ساخت و ساز در سطح کشور و استان آمده است و وظیفه ما اجرا و نظارت بر اجرای آن توسط واحدهای حقیقی و حقوقی است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه بیان کرد: بومی‌سازی و بروز رسانی در اجرای بخشنامه‌ها و کوتاه شدن برخی از فرایندهای موجود در خدمات‌ دهی به جامعه هدف که شامل اعضای سازمان، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و در نهایت هم استانی‌های گرامی باید در اولویت کاری سازمان با همکاری و تعامل راه و شهرسازی استان باشد.

موسوی رئیس هیأت‌ مدیره سازمان نظام‌ مهندسی در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای انتصاب مدیرکل جدید اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: طی سال‌های گذشته و از زمان روی کار آمدن هیأت‌ مدیره جدید سازمان نظام‌ مهندسی استان همکاری و همفکری‌های خوبی در تمامی سطوح با اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته است و ادامه خواهد داشت.

وی ارتقاء ساخت و ساز در استان و اجرای قوانین مربوطه در این حوزه را از اهداف مشترک هر دو دستگاه عنوان کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000