شرکت کارآفرینی بانک مسکن برگزار می‌کند:

آینده فناوری‌های مالی در عصر داروینیسم دیجیتال

سومین نشست هم‌اندیشی و معرفی فرصت‌های کارآفرینی استارتاپ‌ها با موضوع «آینده فناوری‌های مالی در عصر داروینیسم دیجیتال»، فردا برگزار می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، پس از برگزاری دو نشست با موضوعات «بازآفرینی شهری» و «حمل‌ و نقل کانتینری» که در راستای ماموریت شرکت کارآفرینی بانک مسکن برای حمایت از کسب‌ و کارهای نوین بر پایه فناوری اطلاعات در دو حوزه «مسکن و ساختمان» و «راه و شهرسازی»، سومین نشست هم‌اندیشی این شرکت با موضوع مرتبط با حوزه سوم حمایت از استارتاپ‌ها یعنی «خدمات بانکداری و پرداخت» برگزار می‌شود.

محمد طهرانی، عضو هیات مدیره شرکت کارآفرینی بانک مسکن در گفت‌ و گو با هیبنا، با اشاره به اینکه در عصر کنونی فرایندی شبیه آنچه که داروین درباره تکامل خلقت مطرح کرده، در حوزه فناوری‌های دیجیتال در حال وقوع است؛ به این معنا که فناوری‌های دیجیتال در دوره گذار و در حال طی فرایند تکامل است. از این رو مهم است که صاحبان ایده بدانند فناوری‌های مالی بعد از این دوره تکامل، در آینده به چه شکل خواهد بود.

به گفته وی، ساختار بازار فناوری های نوین مالی، روندهای جهانی صنعت بانکداری، روندهای نابودگر و تاثیر آنها بر خدمات مالی دیجیتال، رویکرد بانک مرکزی و سایر رگولاتورها به «فین‌ تک» و نیز نقش شرکت های مخابراتی، اپراتورها و رسانه ها از محورهای مطرح شده در این نشست خواهد بود.

این عضو هیات علمی دانشگاه خاتم با بیان اینکه در نشست پیش‌ رو درباره ساختاری بازاری که آینده فناوری های مالی را شکل می‌دهد بحث و تبادل نظر می‌شود، گفت: در این جلسه ساختار بازارهایی که آینده مختلف فناوری های مالی را شکل می‌دهد مورد بررسی قرار می‌گیرد. این بازارها به شش گروه پرداخت، بیمه،‌ سپرده‌ پذیری، تسهیلات دهی، اطلاع‌ رسانی بازار و نیز سرمایه گذاری و تامین سرمایه قابل تقسیم‌ بندی است.

طهرانی ادامه داد: روند بازار فناوری‌های نوین مالی در هر یک از سرفصل‌های مذکور تشریح خواهد شد تا صاحبان ایده و استارتاپ‌ها دریابند چه بازاری می‌توانند در این حوزه‌ها ایجاد و از فضای موجود به نفع کسب‌ و کار خود بهره‌برداری کنند.

عضو هیات مدیره شرکت کارآفرینی بانک مسکن خاطر نشان کرد: در ایران نهادهایی همچون بانک مرکزی و رگولاتورهایی مثل سازمان تنظیم مقررات رادیویی ممکن است بر بازارهای فین‌ تک اثراتی گذاشته باشند که در نشست پیش‌ رو این اثرات نیز ارزیابی خواهد شد.

به گزارش هیبنا، سومین نشست هم‌اندیشی و معرفی فرصت‌های کارآفرینی استارتاپ‌ها با موضوع «آینده فناوری‌های مالی در عصر داروینیسم دیجیتال» روز سه‌ شنبه 19 دی ماه ساعت 15 تا 18 در محل شرکت کارآفرینی بانک مسکن به نشانی تهران، خیابان سی متری جی (شهید بختیاری)، نیش خیابان زمانی برگزار خواهد شد.

این هم‌اندیشی با سخنرانی دکتر حمیدرضا سرآبادانی، کارآفرین سازمانی و دکتر طهرانی، عضو هیات علمی دانشگاه خاتم برگزار خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000