پایگاه خبری بانک مسکن گزارش می دهد؛

رشد ۴ درصدی ارزش سهام شرکت سرمایه گذاری الوند در اولین روز معاملات این هفته

ارزش سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن با نماد«ثالوند» در نخستین روز از معاملات بازار سرمایه در هفته جاری با رشد مناسبی نسب به کل معاملات بازار سهام روبه رو بود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، آخرین قیمت هر سهم شرکت سرمایه گذاری الوند با نماد «ثالوند» در اولین روز معاملات بازار سرمایه در هفته جاری (شنبه ۲۳ دی ماه) به 2 هزار و 744 ریال رسید که نسبت به آخرین روز معاملات این بازار در هفته گذشته 4.26 درصد رشد داشته است.
در جریان معاملات روز گذشته 46 هزار و 192 سهم در قالب 14 معامله از ثالوند خرید و فروش شد که ارزش این معاملات 126 میلیون و 762 هزار ریال برآورد شده است.
این در حالی است که ارزش کل بازار سهام در معاملات روز گذشته 823 میلیارد و 200 میلیون ریال بود.
بر اساس این گزارش، ثمره اقدامات انجام شده شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند در این سالیان احداث حدود 5 هزار و 350 واحد مسکونی با زیربنای نزدیک به 560 هزار مترمربع مسکونی بوده است که حدود 3 هزار و 344 واحد مسکونی آپارتمان های 8 و 10 طبقه به روش قالب تونلی با تایید مرکز تحقیقات ساختمان دارای گواهینامه فناوری نوین هستند. این واحدها در اراک و پردیس اجراء شده است.
همچنین 29 هزار و 318 مترمربع واحد تجاری شامل پروژه پارکینگ طبقاتی خاتم و 17 هزار و 230 مترمربع واحد اداری شامل پروژه های سرپرستی بانک مسکن، پروژه تجاری – اداری کوثر و 3921 مترمربع واحد آموزشی و خدماتی شامل پروژه های مدرسه و مسجد توسط این شرکت ساخت و اجرا شده است. همچنین این شرکت اجرای پروژه 102 هکتاری آماده سازی در قالب 35 پروژه در اراک ، قم و پردیس را در کارنامه خود دارد .
از جمله دستاوردهای دیگر شرکت سرمایه گذاری الوند که در راستای برنامه ریزی های انجام شده صورت گرفت و در دستیابی به کیفیت، کاهش زمان و هزینه ها از عوامل اصلی توفیق پروژه ها بوده‌اند، استقرار و راه اندازی واحدR&D سیستم برنامه ریزی و کنترل پروژه ، سیستم مدیریت کیفیت و همچنین اخذ گواهینامه (ISO 9001-2000) بین المللی مدیریت کیفیت در سال 1383 از شرکت MOODY International است که در سال 92 شرکت موفق به ارتقاء گواهینامه (ISO9001-2008) بین المللی مدیریت کیفیت از مرکز تائید صلاحیت ایران شد. همچنین شرکت موفق به دریافت جایزه ملی کیفیت ایران در سال 1388 و دریافت جایزه ملی پروژه برتر ایران در سال 1394 نیز شده است.
شرکت سرمایه گذاری مسکن در راستای سیاست‌های کلی دولت جمهوری اسلامی ایران با هدف احداث واحدهای مسکونی به صورت انبوه در سال 1369 اقدام به تاسیس شعبه به مرکزیت اراک کرد.
پس از تهیه زمین در سال 1370 عملیات اجرایی آماده سازی در اراضی 102 هکتاری اراک برای احداث واحدهای مسکونی در قالب انبوه سازی آغاز و پس از اجرا معابر اصلی و شبکه آب و فاضلاب و برق عملیات اجرایی واحدهای مسکونی از سال 1371 پس از تبدیل شدن شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند در تاریخ دی ماه 86 به صورت شرکت سهامی خاص به نام شرکت پارس مسکن الوند تاسیس شده است.
شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند طبق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده خرداد 94 نسبت به افزایش سرمایه از 50 میلیارد ریال به مبلغ 300 میلیارد ریال که تماماً از محل مطالبات حال شده سهامداران و از طریق افزایش تعداد سهام افزایش یافته در روزنامه رسمی شماره 20534 مورخ 14 شهریور 94 به ثبت رسید. همچنین طبق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 19 آبان 94 شرکت از سهامی خاص به سهامی عام به مرکزیت اراک به ثبت رسید و استان های مرکزی، قم و همدان را تحت پوشش دارد.
شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند در جهت توسعه فعالیت خود در سایر استان های کشور آمادگی احداث واحدهای مسکونی با استفاده از روش نوین ساخت به روش قالب تونلی به شیوه پیمانکاری را دارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000