دیدار مدیر شعب استان با فرماندهی نیروی انتظانی استان مازندران

به منظور تقویت همکاری های فیمابین مصطفی تقوی مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران با سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مدیر شعب استان مازندران ضمن قدردانی از تدابیر هوشمندانه ،تلاش های ارزنده وعملکرد موثر فرماندهی و کارکنان دلسوز انتظامی استان در ارتقای بی بدیل امنیت در دیار علویان و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت های اقتصادی و بانکی، دربخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد: این امنیت و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه بوده که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و خالصانه و مجاهدانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می کند.

تقوی در ادامه ضمن تقدیر از فرماندهی انتظامی استان در تامین نیرو برای ایجاد امنیت در شعب بانک در استان ، به ارائه گزارشی از عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات مسکن به پرسنل نیروی انتظامی استان پرداخت.

همچنین سردار میر فیضی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران از همکاری بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مسکن به کارکنان نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمود و خواستار همکاری بیشتر بانک برای پرداخت تسهیلات به دیگر معرفی شدگان از سوی نیروی انتظامی استان شد.

شایان ذکر است در این دیدار مدیر شعب مازندران با اهداء لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از فعالیت ها و تلاش ها ی فرماندهی و کارکنان دلسوز نیروی انتظامی استان قدردانی کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000