تقدیر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیریت شعب استان قزوین

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از بانک مسکن استان به دلیل عملکرد مطلوب در پرداخت تسهیلات یارنه ای خرید ، ساخت و تعمیر مسکن خانواده شهدا وایثارگران تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، غلامرضا حقایق پور- مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران در جریان دیدار با سید اصغر حسینی مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین با اهدای لوح تقدیر از مسوولان مدیریت وکارکنان بانک مسکن استان قزوین تقدیر کرد.
وی اظهار داشت: رفع مشکل مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دستور کار بنیاد است و مسئولان مربوطه در جهت خانه‌دار شدن این قشر معظم جامعه تمام تلاش خود را انجام می دهندکه همکاری بانک مسکن با بنیاد در این خصوص ستودنی است.
سید اصغر حسینی – مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین نیز با بیان اینکه در سال جاری طبق سهمیه ابلاغی از مجموع 170 فقره سهمیه اختصاصی بابت ساخت و خرید مسکن خانواده شهدا و ایثارگران استان ، به تعداد 157 فقره به مشمولین این طرح پرداخت شده که مابقی متقاضیان نیز در صورت مراجعه وتشکیل پرونده در اسرع وقت تسهیلات مربوطه پرداخت خواهد شد.
حسینی افزود: طی سال جاری، تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگران در مرکز استان قزوین ۷۰ میلیون تومان، شهرهای اطراف ۶۰ میلیون تومان و روستاها ۳۵ میلیون تومان پرداخت شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000