نشست مشترک مدیر شعب گلستان و نماینده مجلس شورای اسلامی

مدیر شعب بانک مسکن گلستان طی نشستی با دکتر تربتی نژاد نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این نشست مشترک که در محل ساختمان بانک مسکن گلستان برگزار شد ، محمد غفوریان مدیر شعب استان طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه در محل دفتر این مدیریت ، گزارشی در خصوص عملکرد و فعالیت بانک مسکن در بخش اعطای تسهیلات ارائه و در ادامه به بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه وصول مطالبات بانک پرداخت.

وی افزود؛ بانک مسکن بعنوان یک بانک دولتی و تخصصی در حوزه مسکن و یکی از مستحکم ترین بانک ها در شبکه بانکی کشور شناخته می شود که همواره پایبند و تابع قوانین و دستورالعمل های بانک مرکزی بوده است و در این زمینه همیشه پیشرو در میان بانک ها می باشد. مدیر شعب استان همچنین به بحث مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی در حوزه تسهیلات روستایی و نیز بررسی اعتبارات بودجه ای در بخش پرداخت تسهیلات بافت فرسوده شهری و اهمیت آن اشاره کرد و در ادامه گزارشی از وضعیت مسکن مهر استان ارائه نمود و به بیان موانع و مشکلات موجود در این حوزه پرداخت.

محمد غفوریان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : بانک مسکن استان تعداد 1550 فقره تسهیلات ازدواجی به زوجین پرداخت نموده است که با این میزان تسهیلات اعطاء شده جزء 5 استان برتر کشور می باشد.

مدیر شعب بانک مسکن در ادامه به موضوع پرداخت تسهیلات به انبوه سازان بالای 10 واحد مسکونی ، اعطاء تسهیلات به زوجین همراه با خرید اوراق و نیز مزایا و شرایط تسهیلات حساب صندوق پس انداز مسکن یکم به عنوان یک طرح ملی و دولتی در جهت تقویت قدرت خرید مسکن افراد جامعه به ویژه زوجین پرداخت.

همچنین در ادامه این دیدار، دکتر تربتی نژاد ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت بانک به جهت برگزاری این نشست ، گفت ؛ ارتباط با سازمان ها و ارگان های مختلف استانی و دیدار با مسئولان سبب خواهد شد تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و فعالیت های آنان قرار بگیریم و در این خصوص بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی عملکرد و فعالیت های بسیار خوبی در حوزه مسکن و ساختمان داشته و در این زمینه خدمات خوبی را به مردم ارائه نموده است.

وی افزود؛ مردم از عملکرد بانک مسکن رضایت دارند و مشکل خاصی به لحاظ عدم رضایت مندی از این بانک وجود ندارد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000