مجمع سرمایه گذاری مسکن شمال شرق برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق با نماد ثشرق به منظور بررسی عملکرد هیأت مدیره در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۶ برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این جلسه مهندس توتونچی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق گزارش فعالیت هیأت مدیره را برای سهام داران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی صورت های مالی منتهی به پایان شهریور ماه سال 96 به تصویب سهام داران حاضر در مجمع رسید.

شایان ذکر است شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق یکی از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن بانک مسکن می باشد که با هدف تحت پوشش قرار دادن استان ها خراسان و سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است. این شرکت در سال 1384 تاسیس و با تبدیل آن به سهامی عام در سال 1390 با نماد ثشرق در بازار فرابورس عرضه شد و به پشتوانه سود مستمر و عملکرد مناسب شرکت در سال 1393 توانست وارد بازار بورس شود.

شرکت تاکنون توانسته بیش از 41 پروژه با زیربنای بالغ بر 755 هزار متر مربع را در شهرهای مشهد، گلبهار و زاهدان احداث نماید.

گفتنی است، ترکیب هیأت رئیسه این مجمع شامل محمدرضا امینی به عنوان رئیس، محمدمهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول، مسلم صالحی به عنوان ناظر دوم و سیدعلیرضا سیف زاده عمرانی به عنوان منشی بود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000