دیدار مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با رئیس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان کردستان

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با هدف تعامل مضاعف، بازاریابی و معرفی خدمات بانک مسکن با شیخی رئیس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان کردستان دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در ابتدای این نشست که در محل ساختمان مرکزی کانون وکلا برگزار شد، جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه ، بانک مسکن را یک بانک تخصصی با رویکرد بخش مسکن و با قدمتی هشتاد ساله معرفی نمود و آرامش و اعتماد که جزء ضروریات در فضای کسب و کار است را از خصوصیات اصلی بانک مسکن و کارکنان آن برشمرد .

وی در ادامه همگام بودن با برنامه های کانون وکلا را جزو افتخارات بانک مسکن دانست و ارائه خدمات به تمامی پرسنل و وکلای استان را بعنوان بازار هدف بانک برشمرد .

مدیر شعب بانک مسکن کردستان در ادامه توضیحاتی در خصوص انواع خدمات و مزیت های بانک مسکن ارائه کرد و اظهار داشت : سبد خدماتی بانک مسکن می تواند برای تمامی اعضاء کانون وکلای استان سبد مناسبی را فرآهم نماید، لذا آمادگی بانک را برای همکاری های آتی با آن کانون را اعلام کرد .

شایان ذکر است در ادامه شیخی رئیس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان کردستان نیز ضمن تشکر از حضور مدیر استان که نشان از حُسن نیت بانک در بحث مشتری مداری است، اظهار داشت : با توجه به ساخت و ساز مجتمع رفاهی، آموزشی کانون وکلا، بانک مسکن می تواند کمک شایانی به این موضوع نماید، لذا در این راستا آمادگی کانون برای همکاری دو جانبه را اعلام نمود .

وی در ادامه تأمین و تهیه مسکن برای همکاران خود را از دیگر نیازهای کانون دانست و خواستار تشکیل تعاونی مسکن برای اعضاء کانون شد .

لازم به ذکر است در خاتمه تندیس و نماد بانک مسکن بعنوان یاد بود از طرف مدیریت استان به رئیس هیأت مدیره کانون وکلای استان اهداء شد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000