بانکداری الکترونیکی بانک مسکن بازوی توانمند شهرداری در ایجاد شهر هوشمند می باشد

بدون شک پرداخت ۹۰۰ فقره تسهیلات در بخش بافت فرسوده نشانگر دیدگاه و رویکرد بانک مسکن در بازسازی بافت های قدیمی استان می باشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان در دیدار با شهردار جدید سنندج ،توضیحاتی در خصوص خدمات و مزیت های بانک مسکن ارائه داد و تعامل بیشتر شهرداری با بانک مسکن را خواستار شد .

سلیمی در ادامه با اشاره به همسو بودن فعالیت های فی مابین تصریح کرد : بدون شک پرداخت 900 فقره تسهیلات در بخش بافت فرسوده نشانگر دیدگاه و رویکرد بانک مسکن در بازسازی بافت های قدیمی استان می باشد که این عملکرد درآمدی پایدار برای شهرداری فرآهم میکند، بنابراین امیدواریم با همکاری و فعالیت دستگاه های اجرائی مرتبط شاهد رونق در بخش مسکن باشیم .

مدیر شعب بانک مسکن کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و ضرورت بانکداری الکترونیکی اشاره کرد و افزود : خوشبختانه با توجه به پیشرفت های حاصل شده در حوزه بانکداری و همچنین ایجاد درگاه های الکترونیکی مناسب ،این امکان وجود دارد تا تمامی دستگاه های استان علی الخصوص شهرداری ها، به منظور بهره برداری از این پتانسیل در فرآیند شهری و سازمانی خود استفاده نمایند، فلذا در ادامه بانک مسکن را یک بانک تمام عیار معرفی کرد و آمادگی بانک را برای همکاری های آتی و نزدیکتر با آن شهرداری را اعلام کرد.

وی در ادامه به موضوعاتی نظیر برگزاری جلسات کارشناسی در تمامی سطوح سازمانی، مشکلات سایر سازمان ها و ادارات مرتبط با بخش مسکن، تبلیغات محیطی، حمایت از پیمانکاران شهرداری و ... اشاره کرد و بر حل مسائل و موارد مذکور به منظور ارائه هر چه بیشتر خدمات به مردم شریف استان تأکید کرد.

گفتنی است در ادامه این دیدار حشمت اله صیدی شهردار سنندج نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور کمیته بازاریابی بانک مسکن در شهرداری، حضور مدیر شعب بانک مسکن را نشانگر مشتری مداری و اهمیت دادن به مشتری دانست و افزود : ارتباط و تعامل سازنده دو سازمان و همچنین برنامه های انگیزشی دولت در بخش مسکن بدون شک می تواند بستر مناسبی برای تحرک به بخش مسکن و خانه دار شدن مردم فرآهم کند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000