بازدید رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن از پروژه های مسکن مهر البرز

رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن با سفر به استان البرز،از برخی پروژه های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد،شهرک ابریشم و شهرک حلقه دره ماهدشت بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، ندا کسری کرمانشاهی در این سفر و در نشست مشترک با دکتر یزدانی مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد و مدیران عامل برخی پروژه های مسکن مهر به حل و فصل مسائل و مشکلات پروژه های مسکن مهر از جمله "پروژه 8372 واحدی هسا" پرداخت.

در این نشست، موضوعاتی از جمله تعیین تکلیف حساب های مالی پروژه ، ارائه صورت های مالی پرداختی و در یافتی به پروژه ، انجام تشریفات اداری با توجه به تنظیم سند مشارکت مدنی در دفترخانه ، تعیین تکلیف قراردادهای منعقده با مجریان هسا ، رفع مشکلات موجود در موضوعات بیمه و تضامین موجود ، تحویل و تحول و جایگزینی سازندگان فعلی با سازندگان قبلی ، و محاسبات مالی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از ارائه گزارش از سوی کارشناسان و برگزاری در جلسه مشترک آتی پرونده حل مشکلات هسا در شهر جدید هشتگرد به مراحل پایانی خود برسد.

کرمانشاهی ضمن اشاره به برخی از مشکلات، رسالت ذاتی و قطعی همه دستگاه ها را خدمت به مردم و به ویژه تأمین منافع محرومان جامعه دانست و تأکید کرد : طرح مهر طرحی برای خدمت به اقشار مستضعف و کمتر برخوردار جامعه بوده است که باید با این نگاه و و رویکرد در خصوص رفع مشکلات آنان تصمیم گیری کرد.

وی همچنین در بازدید از پروژه تعاونی مسکن معلولین از مساعدت های مستمر و در پاره ای مواقع حتی فراتر از تعهدات در حوزه تأمین مالی بخش مسکن مهر خبر داد و افزود: منابع مالی موجود در شبکه بانکی متعلق به بیت المال است و ما وظیفه داریم در تخصیص هرگونه اعتبار ریالی از سوی بانک مسکن اطمینان حاصل کنیم که مبالغ پرداختی به ویژه پرداخت های ناشی از تصویب افزایش تسهیلات صرفا در پروژه های هدف هزینه خواهد شد و از این رو همکاری سازمانها و نهادهای استانی در سمت دهی مناسب به منابع بانکی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

مهدی بلوچی مدیر شعب بانک مسکن استان البرز در این دیدار تصریح کرد: پیگیری این موضوع از سوی دستگاه های ذیربط مورد انتظار بانک است و می بایست تعامل مناسب با شرکت های خدمات رسان به منظور مهیا نمودن امکانات اولیه سکونت به صورت فعال تری در دستور کار سازمان های عضو شورای مسکن استان قرار گیرد.

وی همکاری مداوم و پیگیری مجدانه دستگاه های مرتبط در این زمینه را خواستار شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000