استاندار کرمانشاه :

عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه مطلوب است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۱۱/۰۲
عملکرد بانک مسکن در تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه مطلوب است و به همین دلیل نیاز است تا از این عملکرد تقدیر شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا و به نقل از میزان، بازوند استاندار کرمانشاه با بیان این مطلب در خصوص آخرین وضعیت اسکان زلزله زدگان کرمانشاه گفت: مطابق برنامه زمان بندی شده، عملا باید از یکم بهمن‌ماه، مرحله اسکان دائم زلزله زدگان در کرمانشاه شروع می‌شد با این وجود از قبل این کار آغاز شده است و تا کنون بیش از ۱۲ هزار واحد آوار برداری شده اند.

وی با بیان این مطلب که ۲۹ هزار نفر برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی و ۱۳ هزار نفر عقد قرارداد شده اند بر تسریع در روند پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان از سوی بانک ها تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه عملکرد بانک مسکن در این خصوص را مطلوب ارزیابی کرد و افزود:از سایر بانک‌ها انتظار بیشتری می‌رود.

استاندار کرمانشاه درباره این سوال که دیگر کسی در کرمانشاه در چادر زندگی نمی‌کند؟ گفت: چرا کسانی که خانه هایشان تعمیرات جزئی می‌خواهند و می‌توانند در آن اسکان یابند ولی بنابه دلایلی یا بخاطر جوانب احتیاط از سوی خودشان در چادر زندگی می‌کنند ولیکن آمار دقیقی از تعداد این افراد نداریم.

وی درباره اینکه ساختمان‌های در دست ساخت برای زلزله زدگان چه زمانی تمام می‌شوند، گفت: ما بنا داریم تا پایان تیر ماه سقف‌ها را بزنیم نه اینکه کار ساخت را تمام کنیم تادر ماه‌های آینده کار ساخت ادامه بیابد و به انتها برسد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000