در راستای امور مشتری مداری و بازاریابی؛

دیدار مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان، با رئیس مرکز آموزشی و رفاهی بعثت

مدیر شعب بانک مسکن کردستان در دیدار با دکتر قطبی رئیس مرکز آموزشی، درمانی بیمارستان بعثت سنندج خواستار همکاری و تعامل دوسویه بیمارستان با بانک شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در ابتدای این نشست، جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان به ارائه مطالبی در خصوص انواع خدمات و مزیت های رقابتی و متنوع بانک مسکن پرداخت.

وی در ادامه ارائه هر نوع خدمات بانکی را به نظام پزشکی، پرستاران و کارکنان بیمارستان ها را جزو افتخارات بانک مسکن برشمرد و بر ارتباط و همکاری فی مابین تأکید کرد.

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قدمت هشتاد ساله بانک مسکن، آمادگی تمامی همکاران مدیریت و شعب استان را برای ارائه خدمت و اطلاع رسانی مناسب به صورت دوره ای، جهت استفاده بهینه کارکنان آزمایشگاه ها، درمانگاه ها و تمامی پرسنل تحت پوشش بیمارستان ها و همکاری متقابل را اعلام کرد .

گفتنی است در ادامه قطبی رئیس مرکز آموزشی، درمانی بعثت سنندج با ابراز خرسندی از حضور مدیر بانک مسکن و اعضاء کمیته بازاریابی استان که نشان از اهمیت دادن به مشتری و مشتری مداری است، اظهار داشت : بیمارستان بعثت با پرسنلی معادل 1340 نفر دارای پتانسیل مناسبی جهت برقراری مستمر و مداوم با بانک مسکن و استفاده بهینه از مزایا و خدمات بانک می باشد، بنابراین آمادگی خود را برای همکاری و تعامل مضاعف اعلام کرد.

وی در ادامه به سعه صدر همکاران بانک مسکن استان اشاره نمود و بانک مسکن را جزو بانک های مشتری مدار معرفی کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه مواردی از قبیل تهیه لوح تقدیر برای پزشکان، ارسال اس ام اس به مناسبت های خاص، افتتاح حساب برای نظام پزشکی، انتقال حساب های بیمه سلامت ورزشکاران و ... مطرح شد و در خاتمه به رسم یادبود لوح سپاس و تندیس بانک مسکن به رئیس بیمارستان بعثت سنندج از طرف مدیریت استان اهداء شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000