دیدارمدیران استان کردستان با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان

نشست مدیر و گروه بازاریابی مدیریت شعب استان کردستان با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان به منظور تعامل و هماهنگی لازم برگزار شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در ابتدای این دیدار ، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان با ارائه گزارش و عملکرد بانک مسکن در یک ساله خود در استان کردستان، گفت : بانک مسکن با وجود کسب موفقیت های فراوان در عرصه های اقتصادی و اجرای مصوبات دولت، به انجام رسالت اجتماعی خود هم توجه جدی داشته است که نمونه آن مشارکت فعال در مراسمات ملی، مذهبی و فرهنگی، فعالیت در مدرسه سازی، اعطای تسهیلات ازدواج، کمک به زلزله زدگان و ... می باشد .

مدیر شعب بانک مسکن کردستان در ادامه اظهار داشت : بدون شک فعالیت با ستاد عتبات عالیات استان برای بانک مسکن باعث افتخار بوده و دارای برکتی خاص می باشد، در این راستا همکاری فی مابین را خواستار شد .

وی در ادامه با تشریح انواع خدمات ویژه بانک اعم از POS سیار و استفاده بهینه از درگاه الکترونیکی ، خواستار بهره مندی هر چه بیشتر بانک مسکن از اجر معنوی ستاد عتبات عالیات شد .

سلیمی در خاتمه سخنان خود با تأکید بر وظیفه مداری کارکنان بانک مسکن استان، آمادگی بانک مسکن را به منظور رضایت مندی هر چه بیشتر مردم و به اشتراک گذاشتن توانائی های مدیریت استان در تمام عرصه ها را اعلام کرد.

گفتنی است در ادامه حجت الاسلام سادات رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر شعب استان، اظهار داست : خوشبختانه خدمات بانک مسکن در طول سال های اخیبر بر همگان مشخص و اعیان بوده و همیشه جزو افتخارات مجریان قبلی و حاضر در صحنه دولت بوده و امیدواریم که با همکاری این بانک بتوانیم ستاد عتبات عالیات استان که قدمت سه ساله دارد را بیش از پیش احیا کنیم.

وی در ادامه افتتاح حساب در بانک مسکن را جزء اولویت ستاد برشمرد و طی حکمی سلیمی مدیر شعب استان را به سمت عضو افتخاری ستاد معرفی کرد.

شایان ذکر است در خاتمه لوح و هدیه ای به رسم یادبود از طرف مدیر شعب استان به حجت الاسلام سادات رئیس ستاد عتبات عالیات استان اهداء شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000