در مدیریت کرمان صورت گرفت

تجلیل از پرستاران دو بیمارستان افضلی پور و شفا کرمان

به مناسبت روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) ، مسوولان بانک مسکن استان کرمان با حضور در دو بیمارستان افضلی پور و شفا کرمان و با اهدا شاخه گل از پرستاران این بیمارستان ها تجلیل کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این بازدید ها امید قاسم زاده معاون اجرایی مدیریت بانک مسکن استان کرمان طی دیدار و گفتگو با پرستاران گفت: پرستاران وظیفه بسیار خطیر و سنگینی را برعهده دارند.

وی افزود: خدمات دلسوزانه و صادقانه پرستاران قابل ارزش گذاری مادی نیست ؛ و یک لبخند به همراه دادن امید به بیماری که با نگرانی ودرد ناشی از بیماری در بیمارستان بستری است؛ می تواند روحیه بیمار را برای بازیابی سلامتی وی دو چندان کند .

قاسم زاده ادامه داد: پرستاران انسان های شریفی هستند که به رغم تحمل همه ناملایمات شغلی با عشق و علاقه در مداوا و درمان بیماران همت می گمارند و از هیچ تلاشی فروگذار نیستند .

معاون اجرایی مدیریت بانک مسکن استان کرمان در پایان سخنان خود از تلاش های شبانه روزی پرستاران متعهد و دلسوز تقدیر کرد و گفت: پاسداشت مقام پرستار تنها در یک روز نمی تواند پاسخگوی زحمات و تلاش های ارزشمند این قشر زحمت کش باشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000