بازدید از محله‌های ناکارآمد شهری استان کردستان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از محله های ناکارآمد استان کردستان بازدید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به همراه هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، سید احسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از بافت های ناکارآمد شهری استان کردستان بازدید کردند. در این سفر، جلسه مشترک با استانداری به منظور اخذ تصمیمات مهم و تاثیرگذار برای استان کردستان نیز از دیگر برنامه های سفر یکروزه به استان کردستان است.

در این برنامه نمایندگان وزارت راه و شهرسازی از استان کردستان، بازدید از معابر در دست ساخت به طول ۳۲۰۰ متر در محله منفصل شهری نایسر، بازدید از مدرسه ۶ کلاسه سیدشاکر نایسر، بازدید از محله ناکارآمد شهری و کانون فرهنگی فرجه، بازدید از شهر و بازدید از خیابان‌های فردوسی، بازدید از محله آقازمان و بازدید از عمارت در حال بازسازی رشیدی، بازدید از محله منفصل شهری حسن آباد سنندج، بازدید از مدرسه ۹ کلاسه تقتان در محله فوق نیز صورت گرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000