مالکان خانه‌های سالم در کرمانشاه مشمول دریافت کانکس نمی‌شوند

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
برخی از خانه‌ها درکرمانشاه نیاز به تعمیرات جدی ندارند و تعدادی از افراد که در حال حاضر تقاضای کانکس را دارند خانه‌هایشان سالم و در مقابل پس لرزه‌ها ایمن است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از ایلنا، علیرضا تابش با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر اینکه به تعدادی از زلزله زدگان کرمانشاه کانکس ارائه نشده است، اظهار داشت: در‌‌ همان روزهای اول عده‌ای به جای کانکس، هزینه آن را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای اسکان زلزله زدگان قرار بر این شد به عده‌ای کانکس داده شود و عده‌ای هم بنا به خواست خود هزینه آن را دریافت کنند بنابراین عده‌ای تصمیم گرفتند که هزینه کانکس بالغ بر ۵ میلیون تومان را دریافت کنند که این مبلغ هم به متقاضیان پرداخت شده است.

رییس بنیاد مسکن با اشاره به افرادی که مشمول ارائه کانکس نمی‌شوند، اظهار داشت: به افرادی که خانه‌هایشان مشمول شرایط تعمیری است، کانکس داده نمی‌شود.

وی تاکید کرد: البته این تعمیرات در حد رفع ترک خوردگی است و نیاز به تعمیرات جدی ندارند و تعدادی از افراد که در حال حاضر تقاضای کانکس را دارند خانه‌هایشان سالم و در مقابل پس لرزه‌ها ایمن است.

تابش همچنین درباره روند اخذ تسهیلات تعمیری و ساخت مسکن در روستاهای زلزله زده کرمانشاه گفت: برای اخذ تسهیلات در روستا‌ها نیازی به سند نیست و روند اخذ تسهیلات بسیار تسهیل شده است.

رییس بنیاد مسکن افزود: ساده‌ترین شکل تضمین سفته زنجیره‌ای است به این صورت که سه نفر همدیگر را تضمین کنند و در حال حاضر این شرایط برای روستاییان زلزله زده فراهم آمده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000