توسط گروه سرمایه گذاری مسکن به فروش می رسد؛

پروژه‌های «تجاری» آماده واگذاری به متقاضیان

گروه سرمایه گذاری مسکن در کنار واگذاری برخی از پروژه های مسکونی خود، تعدادی از پروژه ‌های تجاری – اداری و درمانی خود را به متقاضیان واگذار می کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، گروه سرمایه گذاری مسکن 10 پروژه‌ یاقوت پردیس، خاتم اراک، دیلمان رشت، امید مشهد، مهدیه تجاری اردبیل، مجتمع درمانی مهدیه اردبیل، پروژه میلاد همدان، خواجه نظام اصفهان، پزشکان آتیه رشت، مجتمع درمانی پزشکان اردبیل با کاربری های تجاری، اداری و درمانی را آماده واگذاری به متقاضیان دارد.

پروژه یاقوت پردیس در 66 واحد ساخته شده است که حداقل و حداکثر مساحت واحدهای این پروژه بین 26 تا 550 مترمربع است؛ سیستم اعلام حریق، آنتن مرکزی، قرارگیری در مجموعه مسکونی 6000 واحدی از ویژگی ها و امکانات این پروژه محسوب می شوند.

مجتمع 123 واحدی خاتم اراک نیز با کاربری تجاری با پشرفت فیزیکی 100 درصدی آماده واگذاری به متقاضیان خواهد بود. این مجتمع در 123 واحد ساخته اشت که 49 واحد آن قابل واگذاری است. حداقل مساحت واحدهای این مجتمع 10 مترمربع و حداکثر مساحت نیز 60 مترمربع تعریف شده است.

قرار گرفتن در بهترین منطقه تجاری اراک، پارکینگ هوشمند، برق اضطراری، اعلام و اطفاء حریق در پارکینگ، دوربین مداربسته و سیستم صوتی مرکزی از امکانات این مجتمع هستند.

پروژه 116 واحدی تجاری دیلمان در رشت با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی به متقاضیان واگذار می شود. این پروژه در یک بلوک سه طبقه ای در 116 واحد احداث شده است. از امکانات این پروژه می توان به هایپرمارکت، کافی شاپ، فود کورت، سیستم تهویه عمومی، کنتور برق اختصاصی، پله برفی، 5 دستگاه آسانسور، پارکینگ طبقاتی، سیستم برق گیر و ارتینگ اشاره کرد. این مجتمع، بزرگترین و زیباترین مجتمع تجاری شهر رشت محسوب می شود.

مجتع تجاری امید مشهد که از مزیت های آن دسترسی مستقیم به حرم مطهر است، در 3 بلوک چهار طبقه ای ساخته شده است که 44 واحد این پروژه آماده واگذاری خواهد بود. واحدهای این پروژه بین 58 تا 64 متر مربع تعریف شده و برخورداری از 4 ورودی دارای 10 دستگاه پله برقی، 9 دستگاه آسانسور و 4 دستگاه آسانسور پانوراما از ویژگی‌های این پروژه است.

همچنین در بین پرژوه های تجاری قابل واگذاری گروه سرمایه گذاری مسکن، مجتمع خدماتی- تجاری مهدیه اردبیل آماده تحویل به متقاضیان است. واحدهای این پروژه که بین 9تا 31 مترمربع هستند از برق اضطراری، سیستم اطفای حریق و دوربین های مدار بسته برخوردارند. دسترسی مناسب مجتمع به شریان های اصلی شهر یکی از مزیت های مهم این پروژه به شمار می رود.

علاوه بر این مجتمع مهدیه با کاربری درمانی نیز قابل واگذاری به مشتریان است. این پروژه نیز با مساحت 26 تا 54 متر مربع برای واحدها در 5 طبقه ساخته شده است.

در اردبیل مجتمع پزشکان این شهر نیز توسط گروه سرمایه گذاری مسکن احداث شده است. این پروژه در 3 بلوک 9 طبقه ای و در 192 ساخته شده که حداقل و حداکثر مساحت واحدهای آن بین 54 تا 116 مترمربع است. این مجتمع بزرگترین مجتمع پزشکان استان اردبیل به شمار می رود. ضمن اینکه برنده جایزه ملی مدیریت پروژه شده است. 2 واحد فیزیوتراپی، 3 واحد داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، ام.آر.آی، آسانسور برانکاردبر و سیستم هواساز مهمترین ویژگی های این پروژه محسوب می شوند.

در شهر همدان پروژه تجاری میلاد در 53 واحد تکمیل شده و به متقاضیان واگذاری می شود. این مجتمع تجاری که در یک بلوک 7 طبقه ای ساخته شده دارای کافی شاپ، پارکینگ عمومی با ظرفیت بالا، محوطه فضای سبز، نگهبانی، برق اضطراری و راهروهای عریض است. مجتمع تجاری میلاد همدان در یکی از بهترین مناطق این شهر احداث شده است.

مجتمع تجاری - اداری خواجه نظام در اصفهان نیز تکمیل شده و در مرحله واگذاری به مشتریان قرار دارد؛ این پروژه دارای 12 واحد اداری و 2 واحد تجاری است. اعلام و اطفاء حریق، دوربین مدار بسته و شبکه کامپیوتری داخلی از ویژگی‌های مجتمع تجاری – اداری خواجه نظام اصفهان محسوب می شود. مساحت واحدهای این پروژه 103 متر مربع است.

ساختمان 73 واحدی پزشکان آتیه رشت نیز به عنوان بلندترین ساختمان شهر رشت و بزرگترین مجتمع پزشکان شمال کشور تکمیل شده و آماده فروش به مشتریان است. واحدهای این پروژه بین93 تا 150 مترمربع تعریف شد و از ویژگی‌هایی چون در ضد سرقت، آیفون تصویری، آسانسور خودرو بر، آزمایشگاه، داروخانه، فیزیوتراپی و آسانسور برانکاردبر برخوردار است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000