مدیر بانک مسکن استان سمنان:

بانک مسکن نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم دارد

به منظور توسعه و ترویج خدمات بانک مسکن در سازمانهای دولتی و خصوصی، مدیران بانک مسکن سمنان و سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با یکدیگر دیدار کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست محسن بابایی مدیر بانک مسکن سمنان با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت کارکنان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، عملکرد این سازمان را در بحث ارتقای استقلال فرهنگی، رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی، گسترش مناسبات فرهنگی و فراهم آوردن زمینه های وحدت ستودنی دانست.

مدیر شعب بانک مسکن سمنان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک مسکن در استان سمنان به اهداف و رسالت اصلی بانک اشاره کرد و بیان داشت: بانک مسکن با تامین سرپناه برای اقشار مختلف جامعه توانسته بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی و فرهنگی را برطرف کند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارتقای تعامل و همکاری با بانک مسکن گام مهمی در جهت ایجاد رفاه برای هم استانی های عزیز برداشته و در مقابل بانک مسکن با تشکیل کار گروه های خاص از افراد متخصص جهت ارتقای فرهنگی کارکنان و مشتریان اقدام می کند.

دکتر سوقندی مدیر کل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان آمادگی خود را جهت همکاری با بانک مسکن اعلام نمود و بیان داشت خدمات و سپرده های بانک مسکن به ویژه حساب صندوق پس انداز مسکن یکم را جهت استفاده همکاران خود در سیستم اتوماسیون اداری سازمان قرار داده تا کلیه همکاران در سطح استان دسترسی به این اطلاعات داشته و از خدمات بانک مسکن استفاده بهینه نمایند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000