بانک مسکن ; کردستان ، رتبه چهارم را در بین بانک های استان کسب کرد
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سلیمی مدیر بانک مسکن استان کردستان کسب این رتبه را مرهون تلاش جمعی کارکنان بانک مسکن استان دانست و افزود: مشتری مداری یکی از ابزارهای مهم در جذب منابع است و کیفیت ارائه خدمات و جلب رضایت مشتری بیش از هرچیز دیگری می تواند نقش کلیدی را در جهت موفقیت بانک داشته باشد و در اینجا لازم است از تلاش های کارکنان بخاطر توجه به کیفیت و ارزش آفرینی خدمات برای مشتریان تشکر و قدردانی کنم.
سلیمی همچنین به احیای بافتهای فرسوده و ناکارآمد و ارزش آفرینی شهری به عنوان اولویت برنامه های بانک در سال 97 اشاره کرد و ابراز داشت: در پرداخت تسهیلات نیز در میان بانک های استان رتبه اول را داریم و امیدواریم در سال آتی نیز بتوانیم با تلاش و همت مضاعف کارکنان، ضمن حفظ جایگاه کنونی ، با جذب منابع خصوصا منابع قرض الحسنه و ارزان قیمت بازهم شاهد ارتقای مدیریت در بین بانک های استان باشیم.