گزارش عملکرد ماهیانه شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران؛

۲ پروژه شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران واگذار شد

شرکت سرمایه گذاری مسکن ۲ پروژ اداری خدامی و مسکونی «مشارکت جمشیدیه» خود را به فروش رساند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، بر اساس گزارش عملکرد شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران برای یک ماهه منتهی به پایان بهمن ماه، این شرکت در این مدت، دو پروژه اداری خدامی و پروژه مسکونی جمشیدیه خود را واگذار کرد.
پروژه «خدامی» با کاربری اداری با بهای تمام شده 73 هزار و 215 میلیون ریال به قیمت 87 هزار و 254 میلیون ریال به فروش رسید. همچنین پروژه «مشارکت جمشیدیه» با کاربری مسکونی در یک ماهه منتهی به پایان بهمن به مبلغ 47 هزار و 762 میلیون ریال واگذار شد.
بر اساس این گزارش، شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در مدت مورد بررسی، موفق به واگذاری 2 پروژه خود به ارزش 134 هزار و 762 میلیون ریال شد.
آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی دو پروژه مذکور نشان می دهد، در حال حاضر پروژه مسکونی «مشارکت جمشیدیه» با پیشرفت فیزیکی 77 درصدی و پروژه اداری خدامی نیز با پیشرفت فیزیکی 61 درصدی در حال ساخت هستند.
علاوه بر این، پروژه های مسکونی و تجاری ارغوان با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی، پروژه بنفشه در فاز 4 اندیشه، با پیشرفت فیزیکی 4 درصد، پروژه صندوق زمین و ساختمان نگین شهر ری با پیشرفت 23 درصدی و پروژه ملک میرداماد با پیشرفت 100 درصدی در مراحل مختلف ساخت و اجرا قرار دارند.
بر اساس این گزارش، طبق آخرین به روز رسانی پروژه‌های شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران، در مجموع تاکنون حجم ریالی بهای تمام شده پروژه های در حال اجرای این شرکت 2 میلیون و 648 هزار و 637 میلیون ریال است که برآورد می شود تا تکمیل پروژه ها، این مبلغ به 5 میلیون و 89 هزار و 920 میلیون ریال برسد.
فعـالیت شـرکت سرمایه گذاری مسکن تهران از سال 1373 با ماهیت شعبه تهران ، کرج و قزوین در گروه سرمایه گذاری مسکن و با شروع عملیات بـرج پامچال در محدوده جغرافیایی تهران، کرج و قـزوین آغاز شد.
این شرکت از سال 1373 تا سال 1385 در قالب شعبه یاد شده بالغ بر 27 پـروژه مسکونی، اداری و تجاری را اجرا کرده و با توجه به سیاستهای گروه و همچنین دارا بودن پتانسیل لازم جهت ساخت و ساز، فعالیت خود را از سال 1385 به صورت شرکت سهامی خاص( به طور مستقل) شروع کرد پس از تبدیل به شرکت، با تعریف، اجرا و تکمیل 36 پروژه تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.
با نگاهی به وضعیت ساخت و ساز شرکت از بدو تاسیس به عنوان شعبه، تاکنون روند روبه رشد شرکت همواره قابل مشاهده است به این ترتیب که رویکرد شرکت تهران در ساخت و ساز به شیوه صنعتی تحت عنوان «قالب تونلی» به عنوان اولین شرکت مجموعه باعث شد درکنارساخت به شیوه سنتی و سوق دادن شیوه ساخت به سوی صنعتی، با تعریف تعداد 44 پروژه مسکونی به تعداد 8 هزار و 698 واحد با زیربنای کل بیش از یک میلیون مترمربع، 11 پروژه اداری و تجاری بازیربنای کل حدود 184 هزار مترمربع و همچنین ساخت 8 مجتمع آموزشی و خدماتی بازیربنای کل بیش از 12 هزار مترمربع در زمره شرکت‌های مطرح در ساخت و ساز کشور قرار گیرد.
شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران درحال حاضر در زمینه‌های مختلف مشارکت، طـراحی، مشاوره، اجـرا، تـامین مـواد و مصالح، بـازاریابی و فروش با چندین شرکت دیگر همکاری می کند.
شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در راستای چشم انداز خود مبتنی بر پیشرو بودن در کیفیت احداث واحدهای مسکونی، تجاری و اداری همچنین چشم انداز شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن که پیشتاز و اثرگذار بودن در بازار مسکن ایران و سایر بازارها است، از بدو تاسیس، بهبود و تداوم کیفیت محصولات را سرلوحه عملکرد خود قرارداده و با تمرکز سالیانه بر اجرای حداکثری بندهای خط مشی کیفیت به دنبال عرضه و تولید محصولی با کیفیت حتی فراتر از استانداردهای موجود ساختمان است.
این شرکت در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت های بورسی گروه سرمایه گذاری مسکن فعالیت می کند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000